Kendime Giden Yolum

Kendime Giden Yolum

Her insan pişman olur!

Geçmişte yaptığımız şeylerden pişmanlık duyduğumuzda yalnız değiliz, normaliz. Tüm insanlar harikadır, ancak özel insanları ortalama insanlardan ayıran şey, bu pişmanlıkları nasıl işledikleridir.

İçinde var olan pişmanlıkları küçümsemeye çalışma!

Onları izle… Ama onları üçüncü bir gözlemciymiş gibi izle. Bir film izlediğini hayal et. Filmdeki karakter (SEN değil) üzücü eylemi gerçekleştiren karakterdir. 

İzlemek için kendine izin ver…

Anıyı deneyimledikten sonra, hemen düşüncelerini ondan neler öğrenebileceğine odakla. Sana bir örnek: Belki sebepsiz yere ve kendi çaresizliğinden birini incittiğin için pişmansın.

Bundan ne öğreniyorsun?

Ben bu adımı "Düşünceleri Dönüştür" adımı olarak adlandırıyorum. Son adım, öğrendiklerin için minnettarlığını bilinçli olarak ifade etmektir.

Düşünmeyi bırak ve konuşmaya başla. “xyz'e minnettarım çünkü bana ABC'yi öğretti. Ve şimdi kendini daha iyi hissediyorsun.., çünkü alfabeyi biliyorsun.”

~ Bu GÜÇLÜ bir zihinsel değişimdir.

Önemli nokta..!… Pişmanlık hayatın kaçınılmaz bir parçasıdır.

Kendimizi dizginleyebilir veya zaman içinde eylemlerimizi iyileştirmemize yardımcı olacak bir araç yaratabiliriz.

Film > Dönüşen Düşünceler > Minnettarlığı İfade Etmek/Dile Getirmek.

Bu şekilde "hataları"= (deneyimleri) önemli bir veri setine dönüştürerek bilincimizi genişletiyor, yeni bir bakış açısı öğreniyor ve kendimizi aşıyoruz.

Bu kayıt SİZİN paha biçilmez varlığınızdır. 

08 Ocak 2023 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar