Kendin Olmak

Kendin olmak, başkalarından çıkmaktır. Gökyüzüne olan aşkını sadece yıldızlara bağlamayıp, kendi içindeki yıldızları keşfe çıkmaktır kendin olmak. Gördüğün ve göreceğin niteliği sıfır, nicelikli insanların seyrinden kopmaktır kendin olmak. Hangi duvara toslayacağını kestirip, günahlarını sevaplarınla değiştirmeyip ikisini de tartının kefesine taşıyabilecek cesareti bulmaktır kendin olmak.

Herkes benim gibi, yeteneklerimi taşır gibi yaşayabilir ama kimse benim ruhuma sahip olamaz diyebilmektir kendin olmak.

Herkesten farklı ama herkesle aynı becerilere sahip olabilme gerçeğini kabullenecek kadar hakikatli olmaktır kendin olmak.




Kendinden çıkmadan kendin olabilir misin?

Hangi yoldan çıkmaza sapıp sapamayacağını hesaplayıp kendini kendinde ortaya çıkarabilir misin?

Kendin olmak yarışmaktır ama yalnızca kendinle.

Kendini bulursan, başkasının becerileri ve başkasının bilgisi bir başkasının kör kuyusu seni bağlamaz.

Kendin olmak, kendinle barışmaktır. Kötülüğünün cezasını, iyiliğinin mükafatını sorgusuzca göğüsleyebilmektir.

Kendinden kopmuşken kendin olabilir misin?

Korkmuyorsan, sevebilirsin.

Kendin olmak, sevmektir senden gelen ve senden çıkan her şeyi.

Bir başkasının becerisinde bulmamaktır sana ait sen'leri...

Kendin olmak özümsemektir her şeyi.

Şimdi kendinden çıkmadan bir başkasında ölür gibi kendin olabilir misin?

09 Kasım 2011 1-2 dakika 464 denemesi var.
Yorumlar (1)