Kendini Bil


Hacca gidersin ibadetlerini sosyal medyada sergilersin manâyı unutup gösterişini edersin ibadetlerini elaleme sergilersin Rabbin icin gittin kuldan beklersin sevaplarını sergiye çıkardın gösterişini yaptın sevap gitti !

Camiye gider camiyi etiketlersin el açıp resim çeker beğeni beklersin sevap yazan melekleri unutur nasıl göründüğünü merak edersin Allah'ın vereceğini kuldan beklersin camiye gittiğini herkes gördü sevap gitti , hayrola daha sevap mı beklersin !

Kuran okur hafız gibi gezersin diriden sakınmaz ölüden gizlenirsin örtünür bürünür kurandan bahsedersin okuduğun kuran senden ne ister bilmezsin arapça okumakla Kur'an'ın mânâsını bildim zannedersin çalma çırpma yalan söyleme der dudak bükersin okuduğun kuranın emirlerinin tersine hareket edersin diriye deneni ölülere indi zannedersin .

Cenazede okursun mezara giderken örtünür dışarda açık gezersin kendin bürünür kızını soyulmuş soğan gibi sergilersin kuranı yaşamadın musiki zevkini giderdin rafa kaldırdın işin bitti !

Namaz kılanla alay edersin adına sofi der yobaz edersin üzerine haram yer yalan söylersin müslümanı beğenmez müslümanım diye gezersin cuma bayram gelince camiye en önde gidersin alay ettin fitne yaygın günah defterine yenisini yazdın ...

Ananı babanı tutar eşini itersin nikahına alır geri beğenmezsin mahşerde hakkını nasıl ödersin oğluna kadına kıza sövmeyi belletirsin namusu bir tek kadına yüklersin oğlunun ahlaksızlığı ile övünür gezersin kadını elinin kiri bellersin her türlü hatayı kadına yüklersin ahlaksızlığına övünür dini alet edersin kendini üstün bir millet zannedersin kendini müslüman elalemi kafir zannedersin dini kendini dini bütün eder ortada gezersin namazın boşa gitti mümin nerdesin ...

Yemekler hazırladın ziyafetler verdin komşuyu çağırıp on beş çeşit yemekler serdin senden üstünüm gibi bakışlarla gidenece yerdin tıka basa doyurup egonu gerdin sosyal medyaya koyup ününü yaydın yediğini içtiğini elaleme gösterdin komşuluğun ipini gösterişe serdin gösterişini yaptın muhabbet gitti sanma ki bu hesap dünyada bitti !

Kendi günahını kor eli izlersin gör bak mahşer günü kendi günahını neylersin kişi hakka varır şikayet eder nereye gidersin eyyy gafil  oturda kendine yan eli neylersin...

28 Haziran 2019 2-3 dakika 46 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar