Kibar Olmayan Köpek Sahibi

Genel olarak insanların benimle iletişime geçmesi göbeğimle olur. Ne yazık ki bu insanlara bir adet Buldog köpeği de katıldı.

Yani bağlı olmasa ve ben son anda geri çekilmesem, göbeğime o güzelim sivri dişlerinin geçmesi yetmezmiş gibi göbeğimden bir kaç parça lokma da bu saldırıda telef olabilirdi.

Ucuz mu atlattım? Oysa fazla büyük de değildi. Sevmek için; o başını çene altını okşamak için yaklaşmıştım...

Emanet edilmiş yan apartmanda oturan bir gence. Saldırısı sonrası delinen tişörtüme mi yansam göbeğimin sıyrılmış derisine mi acısam bilemedim çeşme başında sabunlu suyla açılan yarayı temizlemeye çalışırken. Arkasından da bir şişe dolusu kolonyayı da boca ettikten sonra gence bunun aşı kartı var mı diye sormayı akıl ettim. Valla dayı bilmiyorum dedi. Sahibi Pazartesi günü gelecek. Yurt dışında...İyi dedim. Bir kaç gün idare ederim.

Sahibi dün gelmiş. Tabii kibarlık edip uğramadı bile. Genç aşı kartı olmadığını söyledi. Tamam dedim kapattım telefonu. Dünya kötü. Bazı köpek sahipleri dünyadan da kötü...Atladım taksiye doğru Ankara Hastanesinin Enfeksiyon bölümüne. Bu elbette ikinci gelişim. İki yıl önce de Siyah bir kediyi kucağıma alıp kaldırıma uzanmış köpekten korumaya çalışırken; kedicik yanlış anlamış olabilir. Ulan sen beni köpeğe yem mi vereceksin diye düşünmüş olabilir döndü beni o minik patileriyle saniyeler içinde tırmıkladı...

Genç hanım doktor iki yıl içinde fazla değişmemişti. Aklım şirkette. İnşallah arayan olmamıştır. Adamlar aha der sonunda Necmi'nin açığını da yakaladık. İş zamanı işi bırakmak hem de kimseye haber vermeden. Yavrum Necmi öpüldün derler. Elime pasaportumu neşeyle verirler...

Doktor hanım yarama bakarken bir yandan da sistemde beni araştırıyor. Hımm yaranıza iyi bakmışsınız. Enfeksiyon yok. Size Tetanoz yazmıyorum sadece kuduz aşısı yazıyorum. Kuduz aşılarınızın hepsini olmuş muydunuz? Kedi vukuatım var. Yok dedim son ikisini vurdurmadım. İyi dedi o son ikisini de yazıyorum. Bu kez umarım hepsini olursunuz. Olsaydınız iki aşı size yeterliydi...Gülümsedi...Yani açılımı nasıl kitledim demekti o gülümsemenin...Çıkarken kendinize umarım dikkat edersiniz bundan sonra gerçi pak sanmıyorum ama....Olur dedim...

Taksiye atladım.Ofise geldim. Yan komşum abi neredesin dedi. Gelen giden oldu...Şirketten mi? Yok müşteriler...İyi dedim boş ver tekrar gelirler...

Üç tane kuduzum kaldı...


26 Mayıs 2021 2-3 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (3)
  • Tebrik ederim Necmi Bey. Güzel geçsin gününüz. 🍀

  • 2 yıl önce

    Hayvanları sevmek lazım ama yine de bazı durumlarda ısırılma gibi olumsuzluklar oluyor dikkat etmek lazım. Geç kalındı mı kuduz ölümcül olabiliyor bildiğim kadarıyla... Baştan geçenler mizahi bir dille güzel anlatılmış. Kutlarım içtenlikle Necmi Bey...

  • 2 yıl önce

    Kutlarım Necmi Bey, yazılarınızı okumak her daim keyifli. Kaleminize sağlık.