Kırmızı

''ilk öpücüğüydü genç kızın..gözlerini kapamış, o zamanlar adlandıramadığı ve korkuyla karışık hislerle titrek dudaklarının onunkilerle birleşmesini bekliyordu..dudakları dudaklarına değdiği anda, tenha sokakta yankılandığını hissettiği kalp atışları ayak sesleriyle karıştı bir anda! korku ve utancın öne eğdiği başı sokak satıcısının pantolonunu görmeye yetmişti sadece..LACİVERTti..ve daha sonra şehri terkeden ve o an gözlerine son kez baktığını bilmediği aşkı..şimdi yatakta yarı yatır vaziyette bugün tanıştığı ve öpüşmeden seviştiği adamın keyif sigarasının dumanında, yıllardır hatırlamaya çalıştığı cevabı arıyordu; ilk ve son aşkının o gün giydiği gömleğin rengi neydi?! korkunun, nefretin ve cehaletin LACİVERT rengi bütün koyuluğuyla beynine kazınmışken, nasıl olur da aşkın sevginin rengini hatırlayamazdı! beyninin tüm hücrelerinin tek derdi buydu komodinin üzerinde duran paraya bakarken.. ve yıllarca LACİVERT koyuluğunda yaşanmış hayatı, yatağın kenarında oturan ve keyif sigarasından son bir nefes çeken adamın üflediği dumanın arasından bir anda retinasına düşen KıRMIZI bir gömlekle değişmişti sanki! cevabı bulmanın kalbinde yarattğı tanıdık etkiyi yatağın kenarında oturan adam da hissetmişti sanki..gözgöze geldiklerinde kadın 'KIRMIZI' diye haykırdı adamın yüzüne..KIRMIZI!..

13 Ocak 2014 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 10 yıl önce

    çok güzeldi ...tebrik ettim kalemi...eyvallah 😙

  • 10 yıl önce

    Teşekkür ederim Filiz Hanım.. Sizin de gözlerinize, yüreğinize sağlık.. 😙