Kısır Döngü

Meyve veren ağaç taşlanır bu hayatta. Boşuna söylenmemiş bu söz. Öyle bir kısır döngü ki aslında hayat, geri çekilip izlediğiniz zaman olacakları tahmin etmek zor değil.Aynı hayatları yaşıyoruz çünkü. Sadece şahıslar ve ortamlar değişiyor. Bizi farklı kılacak olan tek şey tercihlerimizdir. Mücadele mi edeceğiz ? pes mi ? Doğru mu ? Yanlış mı ? yapacağız. Nefisle mi hareket edeceğiz ? Vicdanımızla mı ? İşte bunlar bizi farklı kılacak şeyler. Farkında olmadan o kadar yozlaştık ki... İşimiz, çıkarımız olmayan insanlara selam bile vermez olduk. Selam veren insanlara ise acaba ne işi düştü der olduk. Yazacak söyleyecek o kadar şey var ki...Bir yok oluşu adım adım izliyoruz farkında bile değiliz.Dünyayı değiştirmek insanları değiştirmek istiyorsak önce kendimizden başlamalıyız tabi ki. İşte meyve veren ağaç taşlanır muhabbeti burada başlıyor aslında, çünkü insanlara güven vermek samimi olduğumuza inandırmak zorlu bir süreçtir.İnanmayanlar, eleştirenler, yargılayanlar her zaman olacaktır.Çok yorucu yıpratıcı bir süreç olacaktır. Tamam mı ? Devam mı ? ayrımına geldiğinizde tamam demek kolay olandır.. Deva derseniz daha fazla yıpranacak ve eleştiriye uğrayacaksınız. İşte o kaosu yönetir ve vazgeçmezseniz bir kişiyi buna inandırır ve siz gibi düşünmesini  sağlarsanız bütün yorgunluklara, kırgınlıklara bedel olacaktır. Ve artık iki kişisinizdir.İşte hayat döngüsü böyle bir bir kırılabilir ancak. Belki dünyayı değiştiremeyiz ama günün sonunda yastığa başımızı koyduğumuzda o vicdan rahatlığı paha biçilmez.

25 Aralık 2019 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Değişim bireyden topluma doru gelişmeli elbette Paylaşım için teşekkürler Kadir bey