Korkaklık abidesine

Hayat nedir ? Yaşamak neden bu kadar zor? İnsanlar neden birbirini kırıyor?
Yalnızlık zormuş arayacağın birin olmaması ,arayacak ümidinin bulunmaması. Zor yaşam ,kararlar verilirken kolaymış gibi gelse de uygularken zor.
Bazen peki sözü bir teslimiyet olurken, uzun sessizlik ise büyük bir kaçışın öncüsü.
Neden verilen sözler tutulmaz , yada insanlar sakin olmaz, yaşadıklarından sonra. Kararsızlıktır yaşananlar,yaşatılanlar.
Ya karşı tarafa veren acı niçin.
Ayrılık mı çok can yakar? yoksa , önemsenmeyip unutulmak mı?
Elvedasız ayrılığı kim hak eder?
Kelimelerin anlatmadığı şeyleri, gözler anlatırdı hani? Gözlerde dilin yalancılığına kapıldı galiba.
Ağlama yüreğim yar gelmez artık , gelmek istemez çünkü söyleyecek yalanları, vaatleri kalmadı.
Hey gidi günler hey kim derdi, sevdiği adama kin duyacak Elem diye.
Özlemek değil,söylenen yalanlardan sonra hissedilen.
Yalvarmak mı? Kime ? niçin?
Gitti, giden. Eskiler de hayır olsaydı, bit pazarına nur yağardı lafını unuttu.
Takıntı nedir? Olmayacak şeyleri olmuş gibi görmek mi?
Yoksa takıldığın taştan bile korkmak mı yeri geldiğinde?
Sevgi özgürlüktür derdi birisi, özgürsün özgür .
Takıntılarınla, eski sevgilinle,onu da aldatacağın yeni sevgilinle ve en önemlisi yalanlarınla mutluluğun peşinden koş ama yakalayama.
Eski sevgili özür dilerim son kez senden .

Bir kadın birini seviyorsa yalanlarının farkında olsa bile ses çıkarmaz onun ses çıkardığı tek şey önemsenmemek , aldatılmak, değersiz olduğunu hissetmesi. Gerçi elemde sinirlerine hakim olmalıydı.

27 Kasım 2010 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar