Körlük ve Şükür

Eski çalışma ve sosyal aileden sorumlu bakan başka bir yere atanmış. 38 bin tl maaş alacak yan ödenekleri hariç...

Ticaret bakanı hanımsa ayrı. Dezenfektan konusunu iyi analiz etmiş kocasıyla. Çıkar sağlamış şirketine...

1 - 2 ve 8 rakamlarını ararken daha neler olmuş?

Eski Olimpiyat şampiyonumuz var. Cahil diyorlar. Akıllı diyorlar. Türk Bayrağını gururla dalgalandırmış kendisi. Onca ev onca altın ve onca para ona da yetmemiş. O koltuk senin bu ve öteki koltuk da senin derken üç dört maaş almaya başlamış. Mutlu mu mutlu...Çünkü şerefle dalgalandırdığı bayrağa saygısızlık yaptığının farkında değil. Söyleyen de olmamıştır çünkü ona fikir verenler de aynı kafaya sahipler...

Bayram ikramiyesine şükür edenler var. 100 tl arttı diye...

Ziraat Bankasının üst düzey yöneticilerinin sınırsız kartları ve harcamalarına da bu emekli sadakasına seslerini çıkarmayan vatandaş suçlu.

Şükür!

Şükür ne yazık ki ülkemizde yanlış anlaşılıyor. İnsanların büyük bir çoğunluğu olanları yaşatılanları yolsuzlukları haksızlıkları sosyal adeletsizliği görmüyor ya da görmezden geliyorlar. Körlük. Geçek bu...Saramago'nun Körlük romanı ayrı ama...

Şükür!

Sağlığına şükret.

Nimete Şükret. Örneğin yücelerin masasında yenenler senin de masanda olmalı...

Allah' a Şükret ama seni havada karada katlayana cebinden ödermiş gibi ödediği sadakaya Şükretme. İşte bu nokta da Kör'üz...İşte bu nokta da bir adım daha ileri gidemiyoruz...

Ana fikir tüm bu yazılanlar için;

Ünlü İtalyan bisikletçi Lance Armstrong ve bazı arkadaşları doping yapınca bakın neler olmuş. Lance Armstrong' un hayatını anlatan filme dalıp gitmişim. Bisikleçiye verilen tüm ünvanlar madalyalar geri alınıyor ve kazandıklarına el konulduğu gibi ömür boyunca bu sporu yapması yasaklanıyor. Olimpiyat Şampiyonumuza olsun bu yazı...İtalyan bayrağının gururu yeniden dalgalanıyor...

Seneler evvel Fransız bakan sırf adı yolsuzluk olayında geçtiği için Sen kıyısında silahla kendini vurup intihar ediyor...

İki gazeteci Watergate skandalı' ında  Richard Nixon'ın istifa ettiriyor...Bizim Özgür Basınımız var ama...

Atölyeye Çinli Büyük Elçi Geldi...Ufacık bir küpe için bir sentin hesabını yaptı da yaptı. Almaktan vazgeçti. Ülke Çıkarları ağır bastı...

Romanya' yı ne diye aldılar Avrupa Birliğine? Yazarsam kesin hapse girerim...


 

09 Mayıs 2021 2-3 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar