Korona Kasırgası

Sabah aynaya baktığımda yeni imajımı pek beğendim diyemem. Sevgili biricik eşimin akşamda tuhaf tuhaf baktığından anlamadığım bir dilden konuştuğu belliydi ama ben pişkinliğe sığınıp; komik oldum ama değişik imaj alışırsın dedim. 

Kasırga gibi gelen ve halen devam eden Korona Kasırgası pek çok can almaya devam ediyor. Yine pek çok saygı değer bilim adamları saygı değer televizyoncuların sorularına saygılıca yanıt verip kesin olmamasına rağmen çözüm üretmeye çalışıyorlar. Grip denen basit gibi görünen hastalığa kırgınlığa üşütmeye henüz tam aşı bile bulunamamışken ( önleyici grip aşısı var ) bu Korona illetine nasıl çare bulacaklar merakla bekliyorum? Dualarım bulmaları yolunda...

Bacak kadar virüs şimdiden milyon insanı öte tarafa yolladı ve işin ciddiyetini yeni yeni anlayanlarsa; bir kesim şöyle düşünüyor; Allah ceza veriyor. Çok azdılar çok. Birbirlerini öldürüp duruyorlardı. Bak nasıl da duruverdi... Bir kesimse; aman ya aldığını alır kalan sağlar bizimle deme rahatlığındalar...Bir kesim ellerinde eldiven yüzlerinde maske kendilerini korumaya çalışıyorlar...Bir kesimse komedi ki bunlar 60 ve üzeri yaştalar. Kendilerini kamuflaj edip kaldırımda tur atıyorlar.  Onlara bakan güvenlik görevlilerine inatla bakıp şöyle dediklerini duyar gibiyim; sayın oğlum idare et. Valla ev de katil olucam. karının dırdırı hiç çekilmiyor. Bari şu kahveler kapanmayaydı ya...

Benimse sıkıntım saçlarım. Uzadılar. Fazla uzun saçı sevmem. Çocukluk arkadaşım Durmuş Berber kapalı öteki berberler gibi ve öteki mesleklerde olduğu gibi. Ben de akşam bari kendim keseyim dedim.  Evet bazı yerler bölgeler yolunmuş tavuk gibi oldu ama her halde on gün içinde toparlanırlar o bölgeler... Eşim o yolunmuş bölgeler yüzünden yakışıklı kocasını arıyor...halbuki böyle de tam bir havam oldu dimi lan Korona Kasırgası. Seni bir tutarsam var ya...yağlıymışsın zaten...

Evet Dünya salgına kapıldı. Biter biter de...hadi biz neyse ne de...gençler sanırım değişen bir dünyaya alışmaya çalışacaklar ya da bu dünya hiç değişmeyecek...












03 Nisan 2020 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar