Korumacı yaklaşım...

Öyle durumlar olur. Bir şeyler şeyleri tetikler. Kaçınılmaz. Örneğin siz istediğiniz kadar iyi olun. İnsanlığa hatta hayvanlara örnek olun. Size, sizlere sıkıntı yaratan insanlardan kaçsanız, bu kaçısın sonu olmayacağını, her yıl baharda şehirlerimizi ziyarete gelen Ebabiller bile bu basit düşünceyi anlarlar.

Biriyle ters düşersiniz. Yani açık açık bu ters düşüşü söylersiniz veya yazarsınız. Anlamaz. Ben kıyıda kenarda kalmış bir insanım.

Örneğin sizin serçe parmağınızın kesilip atılmış tırnağı kadar olmayan bir insanla kazayla muhatap olursanız genellikle bu ve benzeri konuşmalar geçer aranızda...İnsanı önemli sıfatına soktuğunuzu biliyorsunuz. Ama illa bir soru soracaksınız ya; sorduğunuz sorunun yanıtını bile bile, kafamın dikine gitmeyim düşüncesi ile danışmanın olgunluğuna eriştiğiniz için;

T.Telekomun telefonuyla ( şirkete ait ) merkezi ararsınız. Akşam sekiz olmuştur ya da sekize yaklaşmıştır. Mesainiz bitmek üzeredir...

Telefon bir iki çaldıktan sonra açılır. Karşıdan gelen ses Ali diye birinin sesi. Sevkiyatçı sürücülere kalırsa;- Onlar mı ( Ali ve benzerleri ( Müdürler ) )? Abi onlar bizim nazarımızda Değnekçidirler...
- Müdürüm!
- Ben S. Şube sorumlusu Zeki...
- Ne vardı Zeki?
- Kızlar yok muydu? Bu soru Ali' de şöyle bir intiba, iz bıraktı...önce derin bir sessizlik...sonra Ali' nin sesi,
- Kızlar demesek...Bu kez ben de derin bir düşünce başladı...sonra da sesimi bile duymamış olabilirim...
- Ya ne desek? Bu kez gene onda bir suskunluk başladı...sonra sesi çıktı...
- İsimleri var onların! Şimdi bu " İsimleri var onların " demesi de ben de şüphe uyandırdı. Kendi kendime " Ulan bu değnekçinin kızlardan biriyle kesin ilişkisi var! Yoksa tepki koymazdı!"
- Haaa evet isimleeerrr...neydi neydi...Ayşe hanım -Fatma hanım-Tülay hanım... Yoklar. Gittiler...
- Gittiler evet. ( Demek ki kızlar günde 8 saat biz şubeciler 12 saat çalışıyoruz ) Bir konu mu vardı?
- Önemli değildi müdürüm. Bankamatik kâğıt beş lirayı almıyor da, hesap pusulasına eklediğimi söyleyecektim...
- Yarın söylersin...
- İyi akşamlar müdürüm...

"Kızlar demesek!"

Ali...Ali ...Ah Ali kucağıma mı düştün sen...

Ayşe mi? Olmaz...
Fatma mı? Hiç Olmaz...
Tülay mı? İşte bu olur. O seksi sesiyle beni deli ettikten sonra Ali' yi kesin eritir...

11 Mayıs 2018 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar