Kucaklamalar Ve Sarılmalar

Kucaklamalar Ve Sarılmalar

Merhabalar kıymetli okuyucularım!

Başka bir paylaşımda size sarılmanın birçok olumlu yönünden bazılarını tanıttım. Bugünkü yazımda sizlerle kendi sarılma deneyimimi paylaşmak istiyorum.

Tecrübelerime göre hayatın tadına varmak için, günde ortalama..;

~ 4 kucaklamaya..,

~ hayata katkıda bulunmak için, ortalama 8 sarılmaya..,

~ ve gelişmek için, günde ortalama 12 kucaklamaya ihtiyaç var.

Sarılmak, enerji akışını sağlıyor ve kucaklanan kişiye duygusal bir destek veriyor. Bilim adamları bile bunun bir iletişim şekli olduğunu söylüyor çünkü sarılmak, kelimelere dökülemeyecek şeyleri ifade ediyor.

Veee.... sarılmanın en güzel yanı, sarılmadan kucaklanamazsınız. ;))

En az 20 saniyelik bir sarılmanın beden ve zihin üzerinde olumlu bir etkisi vardır. Böyle bir kucaklama ile vücut, rahatlamamıza, sakinleşmemize, korku ve endişelerimizden kurtulmamıza yardımcı olan, aşk hormonu olarak da bilinen "oksitosin" adlı bir hormon üretir.

Ve bir hayvana.., bir çocuğa.., arkadaşınıza veya eşinize sarılmanız fark etmez - olumlu bir etkiye sahiptir.

Güzel ve basit bir şifa yöntemi değil mi?

Konuyla ilgili görüşlerinizi ve deneyimlerinizi yorumlar bölümünde okumak isterim ve mutluluk duyarım.

Saygılar ve Selamlar 

12 Aralık 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 15 ay önce

    Çok güzel bir tesbitte bulunmuşsunuz üstadım. Gerçekten tebrikler. İnsanın sarılmaya ihtiyacı var ki hele şu acımasız hayatta.Güven duygusu, samimiyet, içtenlik, huzur, mutluluk, sevgi çoğaldıkça çoğalır. Fakat sarılmazsak birbirimize o güzel duygular azaldıkça azalır. Kalemin hiç susmasın. Sağlıcakla esen kalın üstadım.