Kum Saatinde Önsöz..

Önsözle çizilmiş bir kitap gibi anlatayım kendimi..
Zaman bir cam kaptan öbürüne hızla akan kumlara teslim ilerlerken;birer kum tanesi olup sürekli dolaşıyoruz dünyada.
Farklı özgürlük,Renkler,isimler birkaç insan ile konusurken anlayabiliyorsunuz..
Uçan uçurtma aslında çok özgür gelebilir bizlere fakat onuda bizim ellerimizin arasında olan bir ipe,bir bağa bağlı yeryüzü olayı olan rüzgarla birleştirip yalnızlığa bırakıyoruz.Her günü teline göre akort ederken öğütlemek sadece başımızı yastığa koyduğumuz o tabirle anlıyoruz.. ''Kalbim rahat''
Evet..Evet.. Herkes kalbi rahat mahkum olan o yalanın ardına saklanıp herkesin ne kadar güzelleştiğini görmek hiçde zor olmamakla birlikte dört yıldızlı ceza evi gibi yüzleriyle ağır ağır bakarken sizde sorduğumuz sorular karşısında bütün zamanların en büyük günahını işlemiş gibi alnımız,yüzümüz kızarıyor..
ve siyahlara sarılmış bir adam gibi sert bir ifadeyle nerede olduğunuzu anlamadan kum saatini durdumaya çalısıyorsunuz olmuyor..
Ve o Kum taneleri yarını örüyor tuğla gibi basitçe..
Siyah-beyaz gazete sütünları gibi yiğit dile keskince kalmaya devam edelim..

Kum saatinden önsöz ile..

09 Temmuz 2010 1-2 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar