Kuşunuz Ötmüyor Mu?

Kuşunuz Ötmüyor Mu?

Sizin de mi kuşunuz ötmüyor

Kocaman bir adamsın bu nasıl laf dediğinizi duyar gibiyim

Fasat olmayın lütfen

Okumaya devam edelim....

İroni yapacağım ve ne demek istediğimi anlayacaksınız

Günümüzün en popüler portalı sevilen uygulaması ile birinci sırasında " İ n s t a g r a m "

İkinciliği " S n a p c h a t " yerini korurken

Üçüncü sıradaki " T i k T o k "

" W h a t s a p p " dördüncü sırada

Beşinci sırayı ilk uygulamaya başladığında popüler iken şimdilerde gerileyen ve kullanıcıların uzaklaştığı " F a c e b o o k "

Gözlemlediğim,

Ve benim de nadiren kullandığım diğer paylaşım platformu indirip kaydolduğu bir kaç paylaşım sonrası kaybolduğu sanki üvey evlatmış muamelesi gibi görülen sosyal medya paylaşım portalının aktif olmadığımız altıncı sırasındaki kuş görsel logolu kuşu fazla ötmeyen " T w i t t e r "

Twitter' e neden fazla girmiyorsunuz

O kadar çok sosyal medya var ki hangisine gireceğinizi şaşırmış durumda mısınız ?

Giriş bilgilerinizi mi unuttunuz

Böyle bir uygulamanın olduğunu ilk defa bu makalede mi

duydunuz ?

Aktif olanlar görünmüyor mu ?

İlginizi çeken özellikler ve güzellikler mi yok ?

Engellendiniz mi ?

Arkadaşların kullanmıyor mu ?

Arkadaşlarının çoğunluğunun olduğu sosyal medyada mısınız ?

Sadece 280 karakter yazı ile sınırlandırılmış olması mı ?

Neyse....

Kim ve kimler hangi sosyal medyayı kullanacağını ve gireceğine kendisi karar verir, özgürdür

Hiçbir menfaatim olmayan ve sadece merakımdan sordum, affola

Amaç / Maksat:

Ne kadar az sosyal medya o kadar çoķ b/ilgi ve o kadar çok arkadaş edinmek.

Sosyalleşmek

Bilin istedim

23 Haziran 2020 1-2 dakika 152 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • Kesinlikle katılıyorum, sosyal medya demek, boşuna harcanan zaman demek bir kaçını kapattım ve kurtuldum, darısı diğerlerinin başına diyorum, üretimi engelleyen ve gerçekten zaman kaybettiren uygulamalar, gerçi, zaten amaç da bu değil miydi? İnsanları meşgul etmek, düşünmenin önüne geçmek! Tebrikler, sağlıkla...