Lacivert Bir Geceliğine Maviyi Aldı!

Islanmış sokakların ıslak kaldırımlarım da adressiz kurşun gibi dolaşıyorken ıslak köpekler sığınacak bir saçak altı bulamazken kuşlar esen deli rüzgârın tüm ihtişamına rağmen ayaz bir geceye hazırlanırken Mavi; ansızın kapı önün de bir Lacivert kendiliğinden ışık yaymaya başladı sessizce ve derinden gelen bir sarsıntı ile çığlık atarak... ?Korkma mavi benim! Benden başka kim tutar ki elinden, korkma aynı soydanız senle ben? dedi...
Adını bilmediğim bir huzur yatağın da sıcak kucaklaşmalara hazırken ruhum bedenim uykudan uzak savaş dolu bir geceye çoktan hazırdı ayların tek tek gün sayımlarında ki saatlerinin dakikalarına sığdırmışken hasretini kendini çoktan hazırlamıştı büyülü bir düşe...
Saçlarımı omuzlarıma dökerken sarı sabah hazırlığını son dakikalara yetiştirdi telaşım... Bu sabah kırmızıyken güneş öğleden sonra vazgeçip kızıllığından kendini her zamanki sarıya boyadı... Gülümsüyordu gözleri akşam nöbetini devredeceği ay'a ve bu gece senin gecen diyordu. Belki biliyordu gecenin uzunluğunu ve şefkatin parmak uçlarında şehvete kucak açtığını... Hayalinde ki sansürsüz gecenin planlarını güneş çoktan yapmıştı. Mavinin elinden sıkıca tutarak onu laciverde sundu bir gümüş tepside nadide bir elmas gibi. Lacivert ellerini ustaca kullanan dilinde ilahi bir güç maviye sıkı sıkı sarıldı usta parmakları mavinin gözyaşlarını topladı gece boyu ve kırmızı bir şarabı saçlarını toplayan bir ölümlünün ensesinden aşağı şişesinden boşalttı usulca ve kıvrıla kıvrıla akan kırmızı damlaları kızıllığa dönüşmeden gece doyasıya içti kana kana her yudumu maviyle paylaştı...

Gece ve kızıl, sabahla lacivert, maviyle doyum... İç içe geceyi bitirdiler...

Sabah laciverdi koparıp aldı maviden...

Lacivert uzak yollar ardında yeniden beklenilen...

Mavi kısa mutluluğunun sarhoşluğun da gülümsüyor...

Aklı lacivert de kaldı...



Esenlikle ve sevgiyle...Melekler öpsün yüreğinizden...

14.05.2008

İZMİR KARŞIYAKA

27 Eylül 2009 1-2 dakika 23 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar