Mağlup İnsan

Seni sevmek ögle birşey ki, hayatımda yaşamadıgım güzelligi hayatımda yaşamadıgım kötülükleri yaşadım BEN SENİ SEVERKEN. Ama ben senden hiç vazgeçmedim sen benim herşeyimdin öğle herşeyden vazgeçecek birisi degildim ben,hele sen gibi birisinden asla!!! Beynimde ögle bir yer açmıştın ki, kalbimde ögle güzel yer almıştın ki, gönlümün öğle derinliklerindeydin ki, seni sevmekten nasıl vazgeçebilirdim ki. artık sen herşeyimdin ve benimdin bundan emindim birgün ögle bir gün gelecekti ki EVLENECEGİZ. o benim ben onun olacağım diyordum insanın sevdiği insanla birlikte olması ne kadar güzel ve sevindirici olur bunu bana o insan!!! o gerçek sevgiyi yaşatan,benim herşeyim olan insan yaşatabilirdi. o güzel hayatı onunla birlikteyken daha güzel yaşardım herşeyi onunla yapar, heryere onunla giderdim çünkü; ben seni sevmekten vazgeçemiyordum. kusursuz insan olmaz derler benim kusursuz insanım oydu, o benim kusursuz AŞKIM, kusursuz HAYATIM, kusursuz DÜNYAM, KUSURSUZ İNSANIMDI!.. O benim hayatım o benim yaşam kaynağım onsuz hayat olmaz olsun diyordum onsuz hayat olmaz diyordum yaşanmaz tadı tuzu olmaz neşe olmaz diyordum. AMA insanlar öğle acımasız ki hayatımda yaşamadığım güzelligi yaşatan insan artık hayatımın geri kalan kötülüklerinide yaşatmıştı bana. insanı başka birisi için öğlece ortada bırakıyorlar ki? bütün hayaller sanki bir buz gibi eriyip gidiveriyor, hayatsa insanın elinden kayıp gidiyor... evet doğru kusursuz insan o! oydu! sevgisinden vazgeçemedigim insandı o! ama artık ben neyi öğrendim, neyi gördüm ben biliyormusun SEVGİLİ?.. Artık SEN YIKIK DÖKÜK HAYATIN YIKIK DÖKÜK İNSANI ile bu hayatta MADUR İNSAN!... BENSE YIKIK DÖKÜK HAYATIN İÇİNDE MALUP İNSAN!

28 Şubat 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    güzel yazmışsın / onsuz olmaz ama.... 😊😥 ah ama keşke gibi kelimeler (bu kelimelerden nefret ediyorum)