Makul Şüpheli

Makul şüphe, hayatın akışına göre somut olaylar karşısında genellikle duyulan şüphedir.
Makul şüphe, aramanın yapılacağı zaman, yer ve ilgili kişinin veya onunla birlikte olanların davranış tutum ve biçimleri, kolluk memurunun taşındığından şüphe ettiği eşyanın niteliği gibi sebepler göz önünde tutularak belirlenir.

Yani;
Polis gördüğü birini durduracak, ondan şüphelendiği için üstünü arabasını, çantasını, valizini didik didik arayacak, eşyalarına el koyabilecek, arabasını müsadere edebilecek, karakola götürüp nezarete atabilecek, hem de Mahkeme kararı olmadan !..

Bundan böyle kimse masum değildir, izinsiz aramaya tabi tutulabilecek, şüpheli diye tutuklanabilecek, eşyalarına mahkeme kararı olmaksızın el koyabilinecek ..

Bundan böyle,
Ben kimim ? diye sormanıza gerek yok
Sizler, her biriniz birere makul şüphelisiniz.
Sizler her an, ve her yerde polis için birer makul şüphelisiniz ve her an aranabilirsiniz, karakolda nezarete atılabilirsiniz.
Polise yan bakma, söz söyleme, adres sorma dönemi bitmiştir artık ...

'İç güvenlik yassı ile yurttaşlarımızın can ve mal güvenliği teminat altına alınmıştır'
Diyen Başbakanın kulakları çınlasın !..

07 Şubat 2015 1-2 dakika 231 denemesi var.
Yorumlar