Manalı Sözler

Seçeneksiz gerçeğin içinde ; gerçeğin tek seçeneğiyim...!

''Hayatımı silkeledim ... Gördüm ki sadece aşk ve ölüm var ...S'ona razıyım ... Ne gelirse ondan ona razıyım ''...

Hayat roman bense aşk dolu uykusuz kahraman ...Eyvallah ...

''Seni seviyorum demek yürek işidir ... Sevmiyorum demek te cesaret işi ... Ya yürekli ol ,yada cesaretli ''...! Seni seven insanı ya ağlat ya güldür . Fakat Arafta bırakma...!


Gecenin telvesi ,hasretin bahanesi ... Bilmiyorum ki şu deli yüreğim ,yüreğinin nesi ...

Belki saçma diyeceksin , olsun . İnan ki kendimden emin olduğum kadar senden de eminim...


Hem kalbimi hemde güvenimi kazanmak büyük mesele ... Helal olsun sana ey yar...!

Görmezden gelinen her şey göze batar ... Biliyorum çoktan gözüne battım...


....

Gitmek İstiyorum

Alıp başımı gece yarısı bir deniz kenarına gitmek istiyorum...

Sahilde gezmek şarkılar söylemek istiyorum... Mutluluğa bir göz atıp ben buradayım sen neredesin demek istiyorum... İstiyorum ki ; ne istediğimi çok iyi biliyorum ... Ben yalnızca seni istiyorum . Yüzler ,binler ,milyonlar hatta dünya beni ilgilendirmiyor...Yerinde olsam bu kadar sevilmenin tadını çıkarırdım... Ömrümün kalan yarısını
sana ve aşkına adadım...

Hayalle işim yok ,yalan da değilim ... Anla artık anla yüreğine helalim ben... Şimdi yaklaş yavaş yavaş acele etmene gerek yok... Gönül kadehine doldurduğum şarabı aşkı yudum yudum iç ... Sadece yanımda ol gözlerime bak ...
Belki yüreğim bu gece son

... O mah cemaline bakarak sensizliğin hasretinde ne gözyaşları döktüm ... Defalarca ......diye haykırdım... Eğer ki duyduysan yeter artık daha fazla yakma yüreğimi ...Yüzmekse yüzmek , boğulmak sa boğulmak ...Ölmekse ölmek ,tepeden tırnağa aşkına battım . Yetmez mi gül yüzlü yar... Eğer ki yetmez ise daha fazla bekletme beni bir umutsuzluk mezarı kaz ve elinle göm ... Ruhum Şad olacak inan ...


Çok sesli suskunluğum var benim... istesen de konuş-turamazsın...



Gündüz güneş ,gece yıldız topluyorum..Sonra hasretin figanında şiirler yazıp yürek masana bırakıyorum... İster yürek sesimi duy istersen duyma ben yüreğinin göz bebeğinden öpüyorum...


''Her şey mümkündü bir şey dışında ,bir şey mümkündü her şey dışında ''...!


Beklentinin beklentisiz olduğu bir beklentide seni bekliyorum...


Binasız çocukların ayakları çıplak , gözleri yaşlı ...Sırtı toprak yastığı taş ...Yiyemiyor sıcak bir aş.. Sen haline şükret ki çöpten ekmek toplamıyorsun ...


''Duymak istediğinizi anladığınız için ; anlatılmak isteneni duyamıyorsunuz''...


Kefenimin miadı doldu ; sevdamın miadı dolmadı ...
Can tabutuna sığdım da sol yanımı gören olmadı...


Uykular harap vakit kıyamet seni sevdim kalbini helal et ...


İyi geceler uykusuz gözler ,buyurun size manalı sözler
....

14 Ekim 2012 2-3 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar