Manidar Sözler - 2

''Ey gülün derdiyle ağlayan bülbül , bilmez misin ki gül senin derdinle çoktan can toprağına karışmış .Ve sen hala pervanelerde dönmektesin ... Gün döner ,vakit döner ab-ı hayatın suyundan içersin ... Ve gözyaşların sana can toprağının cennet bahçesinde şarap-ı aşk olur .Ve içersin aşkın şarabını mesti bahtiyar olursun sonsuza dek...!


''Yalnızlığıma intihar süsü verip ,bir ömür yokluğumu asasım var''...!


''Herkes yalnızlığına sahip çıksın .Çünkü bir gün gelecek hiç kimse yalnız olduğunu bile hatırlamayacak''...!


''Hayatın en büyük keşfi insanın kendini keşfetmesidir''...!


Şimdi yaklaş .
Az daha ,
Evet orada dur ...!
Ayağın kayabilir ...


''Dalda bir elma iste yüreğin varsa çalma''...!


''Her şey mümkündü bir şey dışında ,bir şey mümkündü her şey dışında ''...!


''Sustukça insanın yüreği kanar ,kanadıkça insanın yüreği insan susar''...!


Zaman er yada geç gerçeği ortaya çıkarır , o zaman yerin dibine de girsen yeridir''...!


'' Kader güneşte yanmış ,ayazda donmuş ve bileti ezelden kesilmiş hayatın ön koltuktaki en önemli yolcusudur. Ve kaderin gideceğin yere her zaman senden önce gider''...


Her deliyi anlamak zordur . Fakat zırdeliyi anlamak kolaydır... Nasıl mı ? Zor deli olunca anlarsınız...


Öyle bir düş ki cehenneme cennet kıskansın... Korkma...!

Ben hep senin yerine de ağladım. Rica etsem benim yerime de sen güler misin ?...Yoksa birlikte mi gülelim dersin ?. Söyle canım ne dersin?...


Ey gecenin göz bebeğindeki gizemli yıldız...! Sen benim her gece göz bebeğim desin ve yıldız yıldız sana yanıyorum ...Bilsen de bir bilmesen de...

Bütün çığlıklarımı yaktım ...Duy beni duyabilirsen ...!
Ve ölüm dolusu kahkaha attım...

Ben seni seviyorsam , demek ki sevgime laiksin . Şayet seni sevmiyorsam , sen bayağı lakaytsın...!


Gönüllü yalnızlıklar hiç bir zaman bir arada olmaz . Yalnızca iki arada bir dere olur...

Hasrete tütün sarmak yerine gidin kucaklayın hasreti öpün alnından ..

Limon salatası güzeldir amma ; yemesini bilmek lazım...

Düş yanığı gecelerin alfabesi azapta...

Yaşamın içinde gül güzeli olabilirsin ama gül bahçesi olmak daha güzel..

Aydın sözler yazmak için aydın olmak gerek .Işıksız ışık olamazsın...

Her yer karanlık olsa da yürek ışığın öyle bir yanmalı ki cihana bedel olmalı

Susmalar sadece akıllı insanların işidir ...Alimlerin huyudur...

Yürek engeli olan sevgisiz insan en büyük engellidir


Mevsimler yas tutmaz ; sadece ilk bahar ağlar ...

Uykular harap vakit kıyamet seni sevdim kalbini helal et ...

13 Ekim 2012 2-3 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar