Manidar Sözler

''Seni sevmenin bedeli ne olursa olsun .Bedelim sana en büyük mutluluk olsun''.


''Kapıya dayanan onca hasrete rağmen, anahtar hala sağlam .Kulpun kopsun kapı''...


''Kadın gülümsedi oda üzerine alındı ...Heyhat bu son sayımdı''...!


''Mutluluk adında bir çocuğum olsun istiyorum.Ki tepeden tırnağa aşka batmış olayım''...!


Kapına dayanmadım korkma ,sadece yüreğine dayandım. Ne acıdır ki yüreğini yüreğim sandım... Allah kahretsin seni sevdim de yandım ...

Düşünm hiç bir şeyi şimdi hemen çık gel ...Cesaretinin alnından öpüyorum...


Aklıma gelmedin ruhumu deldin...Sen ruhuma esen en deli yeldin


Sezgilerim çok kuvvetlidir . Altıncı hislerim asla yanıltmaz. Yürek sesim ruhunuzu çınlatsa da asla mutluluktan başka d'inletmez...

Ne sade kahve ne de çay ; kolaysa hasreti yok say .Bak aşkla doğdu yine muhteşem dolunay ...

''Ah şu açık sözlülüğüm olmaz olaydı ''...

Yolcular kader menzilinde keder-i şarap ile mesti hüzün-kar olmaktalar ...Bir ömür hasretin leylim ley hazanında gazeli dal olup solmaktalar ...Ve cehennem ışıkları şimdiden görünüyor ...Ama cehennem neylesin ki bu garip kullar dünya da yanmış ; aşkın cennet bahçeleri ötelerde çoktan filizlenip yeşermiş ...Merhaba yeni doğuş ,merhaba sonsuz baharların şarap nehirleri ,merhaba aşkın selamları ,selametleri...

''Ben çekiliyorum aradan ,sen bildiğin gibi devam et hayat ''...!

12 Ekim 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar