Marifetler

Poposu yere yakın hatun bir yandan güncel konulara duyarlı, bir yandan bilmem ne kadın kolları başkanı, neredeyse tanımadığı insan yok; üstelik bir telefonla kızına yarın birgün aynı telefonla oğluna iş bulur, özelliğiyle özdeşleşmiş, bir o kadar da kendisiyle doğmuş olan gülümsemesiyle, kendine benzer insanlarla dağ bayır asasıyla gezerken fotoğraf çektirmesi de cabası...

Bu tür hatunlar ( Bu günlerde Ufak Tefek Cinayetler dizisindeki hatunlar gibi ) onca şatafatlı, onca para onca lüks onca deniz manazaralı teraslı 400-500 metrekareli evlerinde oturamazlar...Rahatlık batar.
Tıpkı dizideki kadınlar gibi son derece tehlikelidirlerde...İsterlerki her şeyden beslenelim tıpkı Romalı zengin yaşamı...

Bari güncel ve ince konulara girerken düşün.
...
Bir sürü şey yazıyor. Almış beni karşısına gel kefyim gel. Bu adamdan ne çıkartırım havasında...Sonunda ne çıkaracağı belli de...Beni kendine çekmek için her yolu deniyor. Bense aynı çamura bir daha basmamaya özen gösteririm.
...
Okey denen bir oyun oynuyorum. Çok hile yapıyorlar. Hangileri robot hangileri sahici insan bilmiyorum.
Okey taşını atacağım taşı bana geri gönderiyor. Dizdiiğim taşlar sıralı ve tamam ama geri gönderiyor.
Bu kez karşımdaki her kimse çektiği ilk taşta bitiyor...Enteresan...
...
Bu ay izinli günüm sürekli kaydı. Örneğin dün izinliydim normalinde. Joker araba sevdasına düştü iki haftadır. İzin gününü benimle değiştirdi. Karaktersiz Hakkı iki yıldır iyileşemedi. Doktora gideceği zamanı bulmuş. Benim izin günüme denk getirmiş...
...
Geriye kalan iki kediyi düşünüyorum. Jokere teslim edemem onları. Adam cevizleri ve ceviz yemeyi
kedilerden daha çok seviyor. Bu gün beni ararlar. Bir ara yukarı çıkar görünürsem iyi olur. Güvenlerini kazanmalıyım..

22 Aralık 2017 1-2 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 6 yıl önce

    Merhaba Necmi bey saygıdeğer kalem dost, okları çok güzel fırlatmışsınız.

    Ne diyeceksin memleket halleri...

    Emeğe ve sanata saygımla.