Marul ve Kısır Gerçeği

Bunun için fazla okumaya ve çok fazla düşünmeye gerek yok. Damdan düşer gibi bir cümle de olsa;

Kişi başına ( her yıl artar. Bu yıl daha da büyüdük derler vs )düşen Milli gelirden Milli paradan söz ediyorum.

Benim genelde şöyle bir düşüncem olmalı doğal olarak; 

Avrupalı emekli vatandaş Ülkemize gelip krallar gibi yaşarken; ben dahil tüm emekliler ne vakit Avrupa ülkelerine giderler ve tıpkı Avrupalı emekliler gibi onların topraklarında krallar gibi tatil yaparlarsa o zaman haa işte diyeceğim biz de level level atladık...

Artık bol bol şans oyunlarında 1-2-8 rakamlarını işaretliyorum. Tavsiye ederim. Çok paradan zarar gelmez. Yerinde ve akıllıca kullanırsak Şavrole gibi ışıl ışıl gezeriz dünyayı...

Konum asıl mağdurlar. Bir zamanlar Fi Ülkesinde biz Zenciyiz diyenler vardı. Mağduruz da mağduruz diyorlardı. Sonra bir el dokundu bunlara ne mağdurluk kaldı ne de mahmurluk. Peygamber de onlar Kitap da onlar...Allah'ın Adalet'i mi? Adalet onlara daha çok yakıştı. İnkar mı edelim.?

Öte yandan gıkları hiç mi hiç çıkmayan Mağdurlar var. Yardım almazlar. Patates soğan yağ şeker kahvaltılık almazlar kömüre uzanmazlar hak bilirler hukuk bilirler...Mesela oğlum sana torpil buldum dersiniz, oğlunuz size çektiği için; yok baba başkasının hakkını yemeyeyim günah der...

Binlerce var böyle gençlerden. İşte biri şöyle dedi; biz geliyoruz sandığa. Bu kadar karamsar olmayın lütfen... 

Aşı mı? Mayıs bilemediniz Haziran ayın da....

Kısır çekti canım...Yuvarlanıyoruz bu kısır döngü de...

Marul var mı? Olmaz mı? Biraz Çürüdüler Büyük Hallerde ama olsun...


07 Mayıs 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (4)
  • Bu kısır döngü bitmeyecek Necmi Bey. Tebrik ederim 🍀

  • 2 yıl önce

    Level level geri atladık haklısınız Necmi bey

  • 2 yıl önce

    Ekşisi fazla kaçan bir kısır döngü üstelik. Güncelin yansıtan kaleminizi kutlarım. Sevgiyle.

  • 2 yıl önce

    Hayatın içinden ince ince cımbızlanmış bir dolu yaşanmışlığın değişik bir eleştirisi adeta. Hak vermemek elde mi Necmi Beye... Daha neler neler göreceğiz bakalım. Kim bilir bizden bir kaç nesil sonra bizim emeklilerimizde belki emekli maaşlarıyla Almanya veya İngiltere'ye giderler... Onların işçileri de bize gelir belki fabrikalarımızda çalışmaya, çok mu uçtum ben de yoksa? Kutlarım içtenlikle...