Masum Pembe

Fazla dayanamadım ve müşteri hizmetlerini aradım. Bilinmeyen numaralara önlem almamın yolunusöyledi. Şu ve bu tuşlara basarak arama yapınız dedi. Böylelikle bilinmeyen ve kime ait olduğunu bilmediğim özel numaraya karşı siper almış oldum. Rahatladım mı?

Oysa bir ay önce izinli günümde ofisi siyah bir jipten inen sarışın kadın ziyaret etmiş. Bizim Joker' e tatlı bir dille beni sormuş. Yok kendisi. Bu gün izinli demiş. Sarışın hanımsa yine kibarca kuzeniyi demiş. Cep numaramı istemiş. Joker de madem akrabası oluyorsunuz neden numarası yok siz de demiş? Kadın bu hem sarışın hem de albenili ( bu gün öğrendim ) durur mu tatlı diliyle bizim her Allah' ın günü ceviz-bal-kaymak ile beslenen ( doğru söylüyorum ) Joker' i ikna etmiş. Telefonumu vermiş. Ertesi sabah beni arayarak durumu anlattı...Önemsemedim mi yoksa?

Müşteri hizmetleri görevlisi hanım başka bir sorununuz var mı dedi? Olmaz mı? İletiler geliyor hanımefendi. Hem çok açıklar. Erotik olsa iyi. Bunlar ciddi anlamda pornografik. Bakın dedi iletiler için önlem alamıyoruz. Yine de biraz beklerseniz duruma bir bakayım. Olur beklerim elbette. İki üç dakika sonra döndü. Böylelikle kurtulurum sandım. İnternet kullanıyorsanız yasaklanmış sitelerden uzak durmalısınız. Yani tuşlu telefonumda internete girmek zaten işkence...Elbette; müşteri hizmetlisi hanıma nasıl söyleyebilirdim ki; sevgili müşteri hizmetlisi örneğin işimle ilgili şirketin merkezini aradığımda yüzünü bile görmediğim bir kadının sesi kulağıma çok seksi çok arzulu geliyorsa bu ses durumuna nasıl kayıtsız kalabilirim ki?

Sansürü sevmediğim ortada. Bazen boş zamanlarımda porno sitelerini masumca dolaşmak isterim. Kadınlar! Özellikle lezbiyenler ve masturbasyon yapan olgunları izlemek en büyük keyfim. Keyfimin içine eden bir kurul var. İşi bilenlerse şöyle diyorlar; abicim internetin numaralarını değiştir. Sansürlenmiş kanallar anında kuzu kuzu geri dönerler. Müşteri hizmetlisi hanıma teşekkür ettim.

Teknolojinin asıl işe yarar nimetlerine dalarken ve her hangi bir kanalda sörf yaparken ciddi anlamda bir kanal peşime düşmüş. İletiler hâlâ geliyor. Danimarka markalı telefon kodlu hayranımdan. Sadece iletilerin başlığını bile okumak bir uçurumun kıyısında dururken martıların çığlıklarını duymak gibi bir şey...

Siyah Jiple gelen sarışın hanım mı? Belki hayranlarımdan birisidir! Siyah - parlak- metalik bir Jip ve sarışın bir hanım! Kesinlikle önemsenmeli ama, kim ki?

Ofisten çıktım. Biri erkek ikisi dişi üç kediyle ilginleniyorum. Mama torbasını görünce deli oluyorlar...Neşe hanım hayvanları koruma derneğinde görevliymiş.
- Ay valla çok güzeller bunlar ama büyümşler dedi...
- Olur mu Neşe hanım? Henüz altı aylıklar...
- İyi bakmışsınız demek ki...Yine de aklımda olsunlar sahiplenmek isteyen olursa ilk tercihim bunlar olacak...Hadi bayyy...
"Bayyy "çıktı .

09 Aralık 2017 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar