Maziyi Silip Atmak Mı Geleceğe Bakıp Yeni Sayfa Açmak Mı?

Maziyi silip atmak mı geleceğe bakıp yeni sayfa açmak mı?? Bilmiyorum bilemiyorum ne için varım dünyada bunu bile bilmiyorum...İki birer sabıkalı sanıklar gibiyiz sen kovalayan ben kaçan,,ben kovalayan sen kaçan..sevdik evet fakat çocukların sevgisi gibi..hani onlar birbirlerine elma şekeri verirde mutlu olurlar ya bizde öyleydik seninle...sen bana bir parça sevgi verirdin bende öyle mutlu olurdum ki adeta çocuklar gibi olurdum...maziyi silmek istiyorum fakat yüreğim engel oluyor,seni sensiz yaşamanın kuralı olsa gerek aslında yüreğimde can çekişiyor..
Geleceğe dair birşeyler yapmak istiyor bu deli yürek,,yeni sayfa açmak istiyor neden olmasın değil mi??Ama olmuyor işte sana göre oluyor bana göre olmayan imkansız birer istek,,bana sen herşeyi yaparsın kendi elinde deme!Bu isteğim kendi elimde olmayan birşey,yüreğim izin vermiyor işte..
Belkide yaşadığım sen,,belkide kelebek ömrü kadardın.BEN kelebeğim sense odaklandığım o boş tavanın sarı,,beyaz ışığı,,lambası..Kelebekler ona odaklanır onu annesi belirler ya bende seni bir sevgi olarak belirledim ve ışığımı ondan alıyordum..Birgün o ışık kayboldu,,sarı,,beyaz ışık gitti yerine kapkaranlık bana umut veremeyen biri geldi;
Galiba kelebek artık seni göremiyordu
Galiba kelebeğin ömrü azalıyordu..Galiba kelebek artık seni kaybetmişti..Nerede o ışığı nerede o tavanda hoşuna giden ve ona herşeyi olduğunu belirten sarı,,beyaz lambası yok oldu artık..
İşte bende bir kelebektim hayatta o sarı,,beyaz lamba patladı..yerine hiçbir ışık geçemedi..ve kelebekde artık kayboldu ve gitti sence ben şimdi maziyi silip atayım mı yoksa geleceğe bakıp yeni sayfa açayımmı sen söyle ışığım...!

13 Ağustos 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar