Merhaba-davet

Sevgili dostlar aslında Felsefe salonu ismini grup ismi olarak seçmek evrensel bir genişliğe sahip olan felsefeyi salon daralına sokmak amacı içermemektedir doğrusu salondan yeni fikirlerle fikir kirliliğinin önüne geçerek gerçekten içi boşaltılmış kavramların da gerçek anlamlarına kavuşturulup riyakârlığın pençesinden kurtarılarak uygun-kullanılabilirliği ile hayatı daha da yaşanılabilir kılma adına bir çıkış noktasıyla değişimin yararlanılabilirlik taraflarıyla övünen düşünce insanları platformu ile renksiz, aslında rengarenk... Siyasi-lojisiz yaşamların ben adına daha az kirlettiği hatta kirletemeyeceği sosyal bir birlikteliğin başlangıç değil de belki de mütevazı bir şekilde bu sürece hizmet eden bir grubun başlangıç noktasını oluşturmaktadır Felsefe Salonu... Katkıda bulunacak her fikir için şimdiden teşekkür ederim. Dijital teknolojinin ürünlerini (en basiti sanal olan iletişimler)?bireyin kendine yabancılaşma sürecine katkıda bulunması'durumundan bizler çıkarabilir, etkili bir kendini yeniden tanıma süreci yaratarak sahip olduğumuz değerlerin asıl içeriklerine kavuşabileceğini de göz ardı etmemeli... Etkinliği siyasal sonuçları belli olan insan dışı faaliyetlerinde belini kıracaktır bir başkası için bilincimizi düzeyleştirirsek kendi düzeyimizin de yaşam adına düzeyleşeceğini düşünerek iten ve çeken ama tahrip ve şiddetten uzak kırılma noktalarını her süreçte insan dışı davranışların yok edilmesi çabasıyla enerjimizi harcarsak gerçekten sevgilinin isteklerini yerine getiren âşık olmaktan da çıkarmış oluruz varlığımızı... Ancak bu söylem aşığın sevgili isteğini yapmaması olarak anlaşılmamalı, gerçekte karşılıklı isteklerden faydalanırken birinin diğeri üzerindeki etkisi fikir paylaşımcılığını ön plana çıkarmalı örgünüme ekleyerek çoğaltıp çoğalaşan derinliği yaşam hizmetine sunanlardan olalım tersine örgünümden çalanlardan olmayalım... Her katlı bir atkıdır çoğalan insani değerlerimize; bilinmelidir ki sorgusuz sualsiz her şeye boyun eğip kabullenen kendi kişilik manzaralarını da ortadan kaldırmış demektir bu sebeptendir ki soran sorgulayan paylaşan paylaştıkça gerçek anlamının yaşamlarımızda açığa çıktığı insanlaşma süreci şu zaman içinde ilkelliğini de tez elden tamamlayacaktır... Karşı çıkmalar kişisellik özeline indirgendiği sürece taraflı olacağından kişisel değerlerin üstündeki evrensel değerler ön plana çıkarılmalıdır... Bu sebepler sıralanıp çoğaltılabilir ancak buluşma noktamız değerlerimizin ahlaki çöküşlerin elinde eriyen bir mum olmaması için kişiliğimizin etik değerlerini içimizin sanık sandalyesine oturtup içimizin tutkularıyla hesaplaşma vakti gelmiş olmalı diyerek iç dünyamızın kontrolünü kaptanlığımızla gösterelim... Unutmayalım iyi olmayan bir kaptan belki bir limanda gemiye yön verebilir ama açık denizlerde gemiyi batırır... İçimizin gemisini batıranlardan olmayalım... İçimiz batarsa bizde batarız...


Sevgiler...


Metin Yaramaz


http://gruplar.Antoloji.Com/felsefe-salonu yazarak bu gruba daha hızlı ulaşabilirsiniz

FELSEFE SALONU grup yöneticisi : Metin Yaramaz

11 Mayıs 2010 2-3 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar