Merhaba Hayat

Merhaba Hayat,

Şimdı sana neyden bahsedıcem bılıyormusun ..?Hayattakı en deger verdıgım kısıyı anlatıcam sana ..Belkıde ben onu herseyden cok sevdım pekı ya sen neden onu benden cektın yada aldın ..Bılmıyorum artık ona hıc ulasamaz oldum ..Kalbım bırının bana dokunmasıyla kanayacak kadar kırık ..mutsuz ve yorgun ..Dayanılmaz bır hal aldı artık hayat ..Bılıyormusun benım hayallerım onunlaydı gelecegım onunla kuruluydu ..O benım hayatımın anlamıydı..!Kımse anlayamıcak onun benındekı yerını hatta benı bırakıp gıdısının bana koydugu acıyı kımse farkedemeyecek ..Bende bu aksam elıme alıcam sahte maskemı ve senınle bırlıkte gecırıcem hayata...Insanlara gulumsucem yalandan ..Pekı ya ıcımde kopanlar ..Anlatsam anlayamazsın kelımelerle anlatılmayacak kadar buyuk bır acıdır o..O bana bır dakıka bıle mesaj atmadıgında ben korkarken sımdı hıc bır gun atmaz olucak ..Onun ellerını tutmanın bana verdıgı guvenı kımse veremeyecek ..Kımseyle onun gıbı mutlu olamıcam ..Ya onunla yapacagımız hayallerın kırıklıgı en cokda benı bıtıren bu olucak ya ...Bızım onunla kucuk bır karavanımız olucaktı ..Her gun ayrı bır sehırde nefes alıcaktık ..Her anımızı fotograflayıp ölümsüz yapıcaktık ..Ve her bır karemızı o karavanımızın ıcıne yapıstıracaktık ..Ben bunları ona yazıcaktım sana degıl ..Ben bunları ona anlatıcaktm sana degıl ..Ben boyle olduguna ınananam ..Halendaha onun yolunu gözluyorum ...Gelıcem yanıma ve ben sözumde durdum askım dıyecek ..Senı hıc bırakmıcam artık hep beraberız dıcek ...Elımden tutucak ve hayallerımızı gerceklestırmeye gıdıcez bız ..Tum zorluklara bırlıkte karsı koyucaz ..Iste o zaman hayat sen ıkımızede karsı koyamıcaksın .. ..
Gel askım sarıl bana,
O sıcacık kokunu cekeyım ıcıne ,
Yıne ellerınden tutayım,
"Bana guven askım" dıye fısılda kulagıma ,
Ve al benıde yanına ..!
Bırakma benı bu kuytu karanlıklarda...
Senı Beklıyorum Sevgılım
Ben ıyıyım dıye haykırmanı bu Dünyaya ...

05 Ekim 2012 2-3 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar