Merhaba`dan Ötesi / Mektup

Yazarken kokumu biraktigim bu kagitta, bir merhabadan fazlasi var.. Bunu unutma.

Bu aksam hasretim yine mesaide. Gun gecmez ki bir an aklimda olmayasin. Bu ne curcuna... Bu ne beyhude... Zamanin yavasca omrumden caldigi dakikalari, birileri cok gormus belki de. Aman be! Kiskanan kiskansin... Bir dakika bile senin yaninda, bir omru kiskandirir geride.

Yadirgadim bir an elimdekileri. Son mektubumu askerde yazmistim sana. Yillar uzerinde cirit atmis demekki. Baksana ellerim oylesine titremekli. Beynim urkek, aklim seyrek... Ama yuregim siyrilmis bunyemden. Delicesine seni istemekli.

Hey gidi gonlumun piri, yuzumun nuru! Ne alemdesin, neyi duslemektesin? Ben ki usenmesem, tum agaclari kagit yaparim, askimi sana yazmak icin. Peki ya sen? Bir kelime, soz icin neyi beklemektesin?

Yine cadiligin tuttu belkide. Belli ki ilgi istiyorsun...Belli ki uzaklarda oldugum icin dis biliyorsun. Beklemek insani deli eder bilirim. Ama ya sabir! Bir gun cikar gelirim... Sensizlige tovbe, hasrete ofke yuregine bir buse... Sevdamdan kapkac yapar, bir acele, bir apar topar, ruhumdan kalanlari bir cebime toplar, oyle bir zamanda karsinda biterim...

Sahi sen ozledin mi beni? Benim gibi...
Ben avutamazken kendimi, sen nasil basariyorsun, nasil koruyorsun sessizligini? Merakimi mazur gor sevgili. Kanatlarim yeni tuylenirken, ucmayi hayal eden bir kus gibiyim simdi... Uzaklik zayiflatir olmus zihnimi. Tez zamanda cevap et bana, ya da sessizliginle kemir beynimi...

Dunya dedigin bir kucuk daire. Sen ve Ben ortak eleman. Nerde olursak olalim –semanin neresinde durursak duralim- , kesisecek yollarimiz zaman zaman. Hey gidi bal dudaklim! Kulak verme giybetlere... Kime bakti dedilerse, neden gitti dedilerse, tum dedikodulari yalan. Ben ki aklimda yuvam, gonlumde iman... Hic ayrilmadim hayalinden, omrumce bir an..

Uzaklardan, aceleci urkek bir tavirla yazdim bu mektubu kaba saba...
Once duygularim dokuldu ama, gec te olsa asklarin bitanesine... Tatlı Bir Merhaba...


26 Ekim 2010 – Sali
Saat – 01:48

06 Mart 2017 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar