Metod

Giris mahiyetinde de olsa kimi denemelerde bulunulmasi gerektigi inancindayim.yasam zaten
yeterince karisik ve icinden cikilmasi zor bir hal almis durumda. kendi kisiligimizi ve yasamimizi
anlamlandirabilmek icin dogru metodlari bulabilmeliyiz her seyden önce,bu oldukca önem arzediyor.
Burda dikkat edilmesi gereken, izlenilen yol-ve- yöntemlerin gercegin, dogrunun ortaya cikarilmasina ne kadar yardimci olabildigidir.sizi ne kadar dogrunun icine cekebildigidir.
Bicimselligin,seklin ve semanin pek bir degeri yok. eger dogru yöntemlerle özü ortaya cikarabilmeyi basarabilirseniz, bu öz kendi biciminide sekillendirecektir.
Bunlar yapilirken dar anlamda belirli kaliplar icinde kalinilmasi zorunlu degildir.esaslari kaybetmemek hayatidir burda.
Bu konunun neden önemli olduguna gelirsek,karanlikta el yordamiyla yol almak gercekten zor
oldugu icindir.
kendinizi gelistirebilmenin,büyütebilmenin bir cok imkani mevcut. hayati güzellestirebilmek icin
dogru bir katilimi sonuna kadar yapabilrsiniz. bu sizin elinizde.
Hicligi,siradanligi ve basitligi kabül etmemek lazim. yasam üzerinde söz sahibi olabilmeliyiz.
bir irade, bir güc haline getirebilmeliyiz kendimizi.
Insan oglunun yüz yillar boyunca, binbir emekle ortaya cikardigi yiginla deger var.bunlar görmemezlikten gelinemez.hepside dogru ele alinmayi bekliyor.
Hayati dogru algilamak ve hayata dogru yaklasim göstermek icin, Metod sahibi olmak önemlidir.
Sebep-sonuc iliskisinden yola cikarak en dogruya yakin bilgileri,Tespitleri Analitik Metod yapmaktadir.
Ben buna tamamen bagli kalmakla beraber, uslubumu farkli kilarak kendimi zenginlestirmeyi daha uygun buluyorum. bunu yaparkende dialog yöntemini tercih ediyorum. Dialog halinde ise sorular
yöneltmeyi veya ince bir yergiyi
Herkesin tarzina,stiline gereken saygiyi göstermek kosuluyla, ben bunun daha bir tutkuyla insani
arastimaya sevkettigine inaniyorum.
kaliplarin icine sikisip kalmiyorsunuz,özgür hareket etmenizde size nefes aldiriyor. mevcut olanla
yetinmeyip, farkli yeni sonuclara ulasmanizi sagliyor.
bunu hayatin tüm alanlarina yaratici bir tarzda uygulama sansiniz yüksek
Siir de kendisine burda yeni bir tarz bulabilir. ben bunu en azindan denemek istiyorum.
Bagimsiz,Dialogcu,yeni ve sorular yöneltme yoluyla yanlisi gösterme.
Dogruya biraz daha yol acabilmek icin......

12 Aralık 2010 1-2 dakika 21 denemesi var.
Yorumlar