Mira / Bir Şairin Romanı

Konuşmayı çok beceremediğimden olsa şu yazmaya düşkünlüğüm... Soranlara böyle diyorum.

Haklılar... Günde yaklaşık 200 kitabın basıldığı bir zaman dilimindeyiz. Hasan Ali Toptaş gibi isimlerin ikinciyi baskıyı beklerken cümle kurmasını bilmeyen bir ergenin yazdığı kitabın en çok satanlar listesinde yer aldığı bir ülkedeyiz...

Herkesin yazdığı kimsenin okumadığı bir iklimde belki de bu kitap kalabalığına neden olan isimlerden biri de benim...

4.kitabım Mira ( Bir şairin romanı) bu hafta çıktı. Ve hiç bir şey hissetmedim. Halbuki Kitaplar yazarları için evlat gibidir...

Galiba her şeyin anlamını yitirdiği bir evredeyiz. Galiba tüm değerlerin değersizleştiği bir dönemdeyiz.

Mira... Burada paylaştığım sekiz şiirin romanlaşması... Hiç bir zaman anlaşılmayan yaşlı bir şairin romanı... Şiirlerine ilham olan kadın... Gerçek aşkın ne olduğunu anlatmaya çabaladığımız bir roman...

Okumanızı tavsiye ederim. Burada şiir sanatına gönül vermiş herkesin kendinden bir parça bulacağını düşündüğüm bir eser...

Dünyanın en zor sanatını icra eden şair... Ve bu dünyada doğup ölüp arasını yiyip içip üremekle tüketen kalabalıklar içerisindeki yalnızlığı...

Bizim işimiz gerçekten zor...

Her ne olursa olsun şairler bu dünyanın özel ruhları...

Eyvallah...

02 Haziran 2019 1-2 dakika 13 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (7)
  • 4 yıl önce

    Okuru da satışı da bol olsun

  • 4 yıl önce

    Teknoloji ilerleyip medeniyet güya arttıkça zaten değil okumak sohbet bile bitti watsapp mıdır nedir o var ya duyguyu yitirtdirdi okuyan azaldı Ahmet bey dilerim emeğinizin hakkı verilir

  • 4 yıl önce

    Yazı yazmak ve okumak bu kadar çok cahilin olduğu bir dünyada iğne ile kuyu kazmak gibi aslında. Kime ne anlatacaksınız ki? Televizyonlarda siz de görmüşsünüzdür, çocuklara ''Cumhuriyet ne zaman kuruldu?'' diye soruyorlar, onlar cevap verirken ben utandım vallahi de billahi... Biz kaptırdık çocuklarımızı çoktan bilgisayar ve cep telefonlarına... Bir nesil kayboldu bunların çocuklarını ise aklıma bile getirmek istemiyorum... İlkokulun birinci sınıfında bile sınıfın yarısı gözlüklü, bunlar okumaktan ziyade bilgisayar ve cep telefonuna bakmaktan olmuştur mutlaka... Kitabınız da hayırlı olsun, başarılar dilerim ...

  • 3 yıl önce

    Ahmet Demir, öyle anlaşılıyor, şiirde de/ öyküde de/ denemede de belli bir mesâfeyi kat etmiş. On parmağında on marifet. Olanca kalbimle kutluyorum kendisini.