Modacılara Yeni Önerim Var

Çok da gezen, seyahat eden, dolaşan biri olmamama rağmen belki de görselliği önemseyen biri olarak, yorulan gözlerime bir derman olur düşüncesiyle, özellikle şu daralan piyasa koşullarında, aziz ülkemin modacılarına yeni önerilerim olacak.

Ya arkadaşlar ne oluyor sizlere öyle! Ya çok daralıp insanları cendereye alıyorsunuz ya da çok açılıp insanda rüzgâra, soğuğa, kem göze, kedilere dadanmıyacak yer bırakmıyorsunuz.

Hele birde orası burası yırtık pırtık dilenci, pejmürde kılıklar var ki içler acısı, insanın yüreği ağzına geliyor valla.

Yahu insanlar nezle grip boğmaca hatta daha da kötüsü zatürre olacak neredeyse sizin yüzünüzden.

Bak iklim de değişiyor daha sıkça ne zaman kış ne zaman yaz belli olmamaya başladı deyim size.

Ne bileyim Allah korusun bir salgın olur neyim de müşterilerinize kıran girer dikkatli olasız.

Bazıları dayanıklı bu gibi durumlara önceden tedbir alıyorlar zahar, belli ki beden koruyucu piyasasından dayıları var ya da sürekli müşteri pozisyonu.

Bir kısmı da evlerine boş çuval gibi gidiyordur eminim.

Düşünsene bütün gün alt üst bir cenderenin içinde o mağaza senin bu kafe benim dolaşmış biri; arada mola ya da bilmiyorum bir değişim ortamı da yok ki bir süreliğine de olsa bir ferahlığa kavuşsun zavallı.

Can havliyle tık nefes eve atınca kendine topladığı;

ter, bin bir koku, didişmeler, dedikodu, aşk acısı, kabaran kredi kartı ne varsa geriye kalan; ya duşa ya da çamaşır makinesine bırakmak zorunda kalacak ister istemez, geriye kalsa kalsa boş bir çuval kalacak haliyle, yazık ki ne yazık.

Eh bu kişinin birde hastalığa tutulduğunu düşünün, yazık değil mi ? Hiç mi vicdanınız yok sizin.

Şimdi hali pür melalimiz böyleyken böyle.

Gelelim benim şu güzelim vatanımın aklı çok, saçı kısa uzun, pek sevimli, değerli kardeşlerime piyasa edilecek, helal/haram paraları, cukka edilecek moda görselleri/giysileri önerilerime.

Efendim biz yığınla, binlerce moda çeşidini denedik de, neden şu hayvan giysileri modasını bu yılın modası yapmıyoruz ki.

Hayal edelim önce en çok dünyamızda hangi hayvan var mesela Kirpi. Her çeşidi, her rengi gider, hatta uzun kısa mesafe modelleri seçme olanağı verilebilir.

Olur ya ıssız sokaklar için birebir tam koruyuculu giysi daha ne olsun.

Mesela Kedi, köpek hatta Zebra eminim çok tutar.

Köylü kentli zengin fakir fark etmez herkes tercih edebilir.

Malum biz millet olarak hayvanlara bayılırız, şimdi kim bir moda mevsiminde Zebra olarak dolaşmak istemez, kim bu ayrıcalığı geri çevirebilir.

Hele düşünün bu moda rüzgârının birde hitaplara yansıdığını.

-Ay kız bu ne dalga yıkılıyo! Nostalji Rüzgârı Zebram

–Ay canım, cicim Kirpi hanım, bu ne şıklık, bu ne şuhluk böyle,

-Ay minnoş Kedim, -Vay hav hav kankam gelmiş, can dostum köpeğim vesaire.

Yalnız dikkat edilmesi gereken önemli bir konu var o da şu:

Bu moda için; önce hayvan sevgisi, dostluğu temalı kısa, uzun, çizgi, belgesel film ve gösterileri, hayvan sevenler medya gruplarıyla ortaklaşa, bütün dünyaya servis edilmeli.

Ki hayvan sevgisini köreltmeyelim, koruyalım, geliştirelim dimi yani.

Böylece bütün hayvan sevenlerimizi karşımıza değil yanı başımıza almalı, neme lazım.

Ve arkasından gelsin Sevdiğimiz Hayvan Giysileri Modası.

Ne tutar, ne yayılır ama. Ne de güzel olur, dar ekonomi politik için. Her şey yurdumuz ve milletimiz için.

18/072019 Ankara

Yükselen YAĞMUR

18 Temmuz 2019 3-4 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 23 ay önce

    Değerli denemenizi kutlarım Yükselen bey. 'Her şey milletimiz için'...