Mutlu olmak

İlk umutsuzluğu görmüştüm bakışlarında...Hüznü görmüştü gözlerim...Çaresizlik...Yanlızlık..Korku taşıyordu bakışların...Dudaklarını büzmüştün küçük bir çocuk gibi...Ellerin karanlığa doğru uzanıyordu titreyerek..



Basit bir yaz yağmuru değildi gözlerinden damlayan...Vazgeçişlerin girdabına kaptırmak üzereydin kendini...Yalancı yüzlere çevirmiştin sırtını.



Pencerenden insanları izliyordun...Hepsi yalancıydı sana göre...Herkes sahte...Herşey sahte....Verilen sözler , edilen yeminler,sevgi,dostluk,aşk.....Gerçek olan tek şey vardı...O da bir sele kapılmış sonsuzluğa gidiyor oluşundu....





Güneşten saklıyordu bakışlarını..Güneşe ulaşmaktan kaçıyordu sanki...Gizliyordu bakışlarını herkesten...Herşeyden...Gecenin karanlığına gizlemiştin bakışlarını...Mutluluk sözcüğü çıkmıyordu bile dudaklarının arasından....Düşmanlarını mutlu ediyordu sadece bu durum....



Gözlerinin ışıltısıyla kıskandırabilirdin oysaki yıldızları...Gamzelerinle fethedebilirdin yeniden güneşini....Sahip çıkabilirdin hayatına....Yaşanmışlıkların ardına gizlenip hüznü yaşamak yerine gelecek günlerin heyecanıyla gülebilirdin hayata...





Hayat doluydu bakışların..Deli bir kız yatıyordu içinde...Gözyaşlarının ardına saklanmıştı deli kız..Yaşama sevincini kaybetmişti...Yaşadığının bile farkında değildi....



Çocuksu bakışlarında görmüştüm onun görmek istemediği hayatı...Bir yıldız gibi parlayan gözlerinde görmüştüm heyecanı...Yaşama sevincini...Hayran kalmıştım ona...Hoşlanmıştım yüzündeki gizemli bakışlardan...





Bambaşka birşey vardı bakışlarında beni kendine çeken...Sesini duyduğumda içimden birşeyler kopmuştu sanki...Kalbiyle tanıştım daha sonra....Ürkek yüreğiyle karşılaştım...





Sırtımı döndüğüm mutluluk çok yakınımdaydı sanki...Özlemini çektiğim aşk onun kalbindeydi...Çektiğim tüm acılar yaşadığım herşey onun kalbiyle tanışınca silinmişti sanki aklımın bi köşesinden.Mutluluğu görmüştüm onun gamzeli tebessümünde....





Kalbimi açtım ona....Yüreğimi açtım güzel gözlerine....Uzattım elimi mutluluğa doğru...Tutmak istedim elinden mutluluğun...Bir daha asla bırakmamak üzere....O da mutluydu artık....Gamzeli tebessümü eksik olmuyordu artık yüzünden...Ve mutluluğu her anımıza yaymaktı dileğim...Onunla mutlu olmak...Birlikte mutlu olmak....







26.08.2010 21:05

02 Eylül 2010 2-3 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar