Mutsuzluktan Doğanlar İçin

Bu aylar geyik yapmalarımla geçer. Maksat muhabbet olmasa torba dolmasa da olur.

Cümlelerin önemi yok. Anasını satmışım uzat uzatabildiğin yere kadar uzansın.

Damağımın tadı yerinde. Yaladım dün olgunlaşmakta olan erik yaprağını...
Tuzlamadım. Tansiyon-mansiyon dediler cami sakinleri. Yıkılacağım anda
arkamdan yapıştı biri.

İyi...güneş artık erken doğuyor. Ülke'mizin içini aydınlık gelecekler umutla
dolduruyorlar. Bana ne demiyorum. İlgiliyim...

Pezevenk deyince artık utanıyorum. Yine bu sınıfa dahil olan biri, bir gazetenin yazarına, dönmeydi galiba dönme derken yanlış anlamayın rica ederim her devrin adamı demek istemiştim...yazdığım yorumu yayımlamadı. Yoksa beni adam yerine mi koymadı. Yoksa gerçekler ulan gerçekler dediğim için mi bozuldu orasını vicdanına bırakıyorum.

Bu yıl ölebilirim, ama belki de ölmeyebilirim. Allah'ımın Taktiri İlahisi...
Garip eskiden olsa yaşamayı kafama çok takardım. Şimdi nolduysa anlamadım. Yaşlılıktan mı? Bunamaya mı başladım acaba? Pisi pisi psikiyatrımdan seste yok. Bu psikiyatrın "P"sinin yanına "İ" gelecek mi?

Bazı hanımlar yiyecekmiş gibi bakıyorlar. Sanki yenecek "Armut" muyum havasına giriyorum. Dün markette gördüm sararmışlardı armutlar. Ulan bari kalçama dokunma hain karı...Çekil öteye armut seçeceğim cık cık...Sonra evli barklı cüzdanlı bir adamım. Bu saatten sonra...Haaa s..tiiir...
Kalçamda ki hanım birden bire terbiyesiz dedi! Yok ben size demedim ki, valla-billa arı kaşımın üzerine konmuştu. Anlamlı anlamlı baktı. Artık o anlamlı
bakışlardan ne çıkarsa...

Dün mavi helikopterler uçuyordu.
Dün 1 mayıs mış mış mış da unutmuşum ondanmış uçuyorlarmış...

Dün neydi yahu...

Tüh tüh tüh...

Vah vah vah vaaaaahhhhh ki baaaaaaaaaaaaaaak lan motorcu yine
bahçemize park ediyorsun çaktırmadan. Aylık manyağı yapacam seni.
Aidat ödemelisin. Yok öyle beleş motor park etme...

Bizim Behzat Ç'de mutsuz oluruz diyor
Bizim savcı da biz de mutsuz olalım diyor
İyi de gözlerinizin içi gülüyor
Kurban olduğum seks var ya...
Güldürür güldürür

İyi de Ülkemiz neden gülmüyor?

02 Mayıs 2011 1-2 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar