Mziröret

Kötü niyetli bir kaya parçası 90 gün önce mideme oturdu. Kesinlikle konuk sever bir mideye sahip olduğumdan o kaya parçasını kusmam. Kusarsam bu kez daha kalabalık gelir ve ne yazık ki ben kim vurduya giderim. Ama onca tehdit' in küfürün ve hakaretlerin altında korkudan ezildiğimi yadsıyamam. Yine de hazırlıklıyım. Çelik-sağlam bir ekmek bıçağı zulaladım. Kimdi neyin nesiydi bilmiyorum? Beni birine benzetmiş olmalı. O her kimse kaya parçasının kafasını fena bozmuş... 

....

Sanırım 12 Eylülden sonra üniversitelerin ve üniversiteli beyinlerin de akılları karıştı. Konuşsalar bir alem konuşmasalar bir alem. Bir hayhuydur bir kaykuydur gidiyor. Zaten konuşanda var. ...

....

DBA...Demokrasiyi en son beyaz sarayına soktu. Ölenler öldüğüyle kalanlarsa Baydın amcayla barışırlar umarım. Afganistan' a Irak' a Süriye' e Libya' ya  hatta Türkiye' ye dayattığı demokrasi sonunda kendisine yaradı. Afiyet olsun. Hazım - nazım- kazım ederler zamanla. Yani Teksas boşuna kopmak istemiyor esaretten...Bizdeki demokrasiye ve polislere şükür edelim. Hele hala gözlerimin önündedir siyahi ırkı boğazlayan nefessiz bırakan beyaz katil polis..

.....

Bu arada sevgili Dolarcıklar ve Dolaresçiklerse bir aşağı bir yukarı...Keyifleri gıcır mı gıcır? 

Dolar düştü düşüyor abi...

Bana ne? Sana ne?

Sıvı yağ-Doğal gaz-Gıda ürünleri-Su ve Elektrik düşmüyor ama...

....

Duyurumdur...

Ben seneye zam filan istemiyorum....

 



06 Şubat 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (3)
  • 3 yıl önce

    Tanzim ,tanzim uzar gider ,bu hikaye :))

    Selam ve sevgiler

  • 3 yıl önce

    Hayatın içinden anlatılanlar. Dünya artık ufacık bir mega köye döndü adeta... Sam Amca'nın yeğenleri hep askerliklerini Jandarma olarak yapmakta kararlılar da o mazlum milletlerde Dolares Yengeyi de Sam Amcayı da zaman zaman iplemiyorlar, kuduruyor Sam Amca ve yeğenleri... Bakalım nereye kadar kuduracaklar? Kim istiyor ki zam? Bir tek insanlığımız artsın, ona zam gelsin yeter... Kutlarım içtenlikle Necmi Beyi...

  • Tebrik ederim Necmi Bey. Daha nice güzel yazılarınızı okumak dileğiyle. 🧿