Ne İçin?

Nasıl Yaşarım?Kayık rüzgar ve dalgalarca sürüklenirken.Dümeni n tarafa kırmalı?
Aşk akıl yüreterek olmasada iç güdülerimden-insanların hayatı anlamalarındaki eksiklerini gizlemek gibi.
Günümüzdeki hayli yaygın olan bu batıl inanca isyan ettiğim olurdu.İdam Masasında ömre son bir adım kalmış insan duasını eder sandalyeye bir tekme atılır!!ve hoşçakal dünya...
Dünyaları ayrı ayrı sandığa koyarken .Yanıldık..Sadece aklımda değil ama bütün varlığımla
anladım ki,gürültüyle düşüşleri görmek..
Bahar da yaprak dökümleri gibi..
Karışıklığı gitgide daha sık ve hep aynı şekilde nüksetmeye başlamış hastalık..
Istırap artar ve ki hasta umursamaz bunu..
Istırap artar ne olup bittiğini anlamadan,ufak bir rahatsızlık sandığı şey onun olup bittiğini anlamadan..
Çoktan dünyadaki en önemli şeye -ölüme-dönüşmüştür bile!!

Ve Ardından sorular gelir çocukça..
Ben bu çocukça soruların cevaplarını bulmam gerekirdi.Hep aynı yere düşen mürekkep damlaları gibi hep birlikte bir kara lekede toplanmıştı Aşk.
İşte benim başıma gelen de bundan farksızdı.
Bunun rastgele bir hastalık olmadığını,çok önemli birşey olduğunu anlamıştım ve eğer bu sorular kafamda tekrarlanıp duracaksa,o halde onların cevaplarında zihnim alt üst olmuş..
Ne İçin?
Üzerinde durduğum herşeyin çokmüş oldugunu ve ayaklarımın altında hiçbir şeyin olmadığını hissediyorum.
Üzerine hayatımı kurduğum o şey artık yoktu ve ondan geriye hiçbir şey kalmamıştı..
Sarhoşluk şayet anlar ,ayık olduğum anlarda anlamsız olguydu..
Durmam İmkansız,geri dönmem imkansız..
''sorunlarımı şimdi çözüme kavuşturamasam da ileride bunun için vaktim hep olacak!!''
İşte O gün,talihin yüzüne güldüğü adam olan ben,her akşam tek başıma odamdaki bölmenin çapraz kirişlerine kendimi asmayayaım diye kendimden bir ipi saklarım.
Ancak o ''birisi''varsa da yoksa da ben kendimi hiç daha bu kadar iyi hissetmemiştim diyebilmek..
Bügün ya da yarın beni şaşırtan tek şey bu gerçeği en beşında anlamayış oluşumdu..
Gözlerimi çekiyorum o acımasız gerçekten...
Ve Göz kulak olup bekliyorum..
Gözlerimi daha uzun bir süre başka yöne çevirmemi sağlayan o iki damla baldan...
Aşktan..

Ne İçin?
Hakikat Bedeni Sarmış Bir Hastalık AŞk İse..

Yani...
kimi sevsem sensin / hayret
sevgi hepsini nasıl değiştiriyor
gözleri maviyken yaprak yeşili
senin sesinle konuşuyor elbet
yarım bakışları o kadar tehlikeli
...senin sigaranı senin gibi içiyor
kimi sevsem sensin / hayret
senden nedense vazgeçilemiyor...

Atilla İlhan (4lükleri..)


Osman Yivci..

Maviye Çalan Yeşil Aşklara...

19 Temmuz 2010 2-3 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar