NE MUTLU ONLARA...

haksızlığa uğramak gibi kötü bir şey az var bu dünyada...

buna yanlış anlaşılmak da ekleyebiliriz...

dünya tarihine baktığımızda,haklı olanlar,doğru konuşanlar,gerçekleri dile getirenler,mim yemişler...

ya zindanlarda ömürlerini tüketmişlerdir,ya da kalabalıklardan men edilmişlerdir bir ömür boyu...bir ömür boyu yalnızlığı oynamak zorunda kalmışlardır...

infaza uğramışlar,yaşadıklarını,hissettiklerini kaleme aldıkları için...idamlık sehpalarda acı sonlarını yudumlamışlar...

oldukları gibi,yaşadıkları gibi ve gizli olanları deşifre ettikleri için,hissettiklerini söyledikleri için mahpusluğa maruz kalmışlar...

an olmuş,bedenlerini bu uğurda vermişler...an olmuş,direnmişler ama nalları toplamışlar tabir caizse...ve an olmuş,en aşağılık hakaretlere hedef seçilmişler ruhuyla,kalbiyle konuşan şairler,yazarlar ve diğer kesimlerden aydın insanlar...

yine de,

yılmamışlar...

yine de,

yüreklerinin sesini dinlemeye,nefeslerini bu uğurda feda etmeye çalışmışlardır...tek bir silaha güvenmişlerdir...

onlar,şanlı yiğitler kalemlerine güvenmişlerdir...

günümüze dek kalemlerini bilemişlerdir olumsuzluklara,çirkinliklere ve ölümlere karşı...

ne mutlu onlara...

ne mutlu onlara ki,haklı davalarından vazgeçmemiş edebi,insanca yaşayan değerlere...

ne mutlu onlara ki,hakkın,haklının yanında saf tutmuşlara...NE MUTLU ONLARA...

MESELCİ

7 NİSAN 2009-MARDİN

B.X.

01.21

07 Nisan 2009 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar