Ne Olacak Halimiz

Elektriğe yine zam gelmiş, daha ekim ayında % 10 zam yapılmıştı. Bu son zamla 2009 da elektriğe yapılan toplam zam % 80 lere ulaştı.
Doğal gaza gelen tepkiler nedeniyle bir süre ertelenen zamsa duyduğumuza göre kapıdaymış.
Oysa maaşlara yapılan yıllık zam ilk altı ayda % 2.5, ikinci altı ayda % 2.5 toplam % 5 olacakmış.
Ayrıca, vergilerin de artması bekleniyormuş.
Halkın durumu çok kötü. İşsizlik ve parasızlık giderek artarken, fiyatlar da durmadan artıyor.
Ekonomik durumun kötülüğü, cinnetleri, cinayetleri ve soygunları da arttırıyor. Cezaevleri kapasitelerinin çok üstünde dolu.
Mahkumlar içerdeyken, doğru dürüst bir rehabilitasyon çalışması da görmüyor. Daha azgın ve tehlikeli bireyler olarak tekrar aramıza dönüyorlar.
Resmi rakamlara bakarsanız, kişi başına düşen milli gelir 10.000 dolar, bu dolarlar kimin cebine giriyor.? Sizce..
Geçenlerde İstanbul'da Dünyaca ünlü Fransız bir çanta firmasının mağazası açıldı.
Çanta fiyatları binlece eurodan başlıyormuş.
Üstelik firmanın sipariş listesine adınızı yazdırıp, bir sene bekledikten sonra sıra size geliyormuş.
Yine fısıltı gazetesinin haberine göre sözkonusu çanta listesindeki ilk on kişi iktidara yakınlığıyla bilinen ailelere mensup kişilermiş.
Eee, artık çantalarını almadan önce uygun tesettür kıyafetlerini de ünlü modacılara diktirirler bu görgüsüz yeni sınıf burjuvalar.
Topatan kavunu kafalarada ne güzel yakışır o çantalar değil mi?
Millet açken bir çantaya binlerce euro verenler, nasıl dindarım diyebiliyorlar.
Hangi dine sığar bu yaptıkları ?

26 Aralık 2009 1-2 dakika 138 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)