Ne Olacak Memleketin Bu Hali

Topraklarımıza kin ve nefret tohumları ekildi.
Ekilmeye de devam ediliyor.
Tohumları ekenler belli, ektirenler belli .






Topraklarımız,
bulunduğu bölgeye ve iklime uygun olduğundan
ekilen her zehirli tohum çabucak çatlayıp çimlenerek
toprak üstü de boy gösterebiliyor.
30 yıldan beri süregelen ve adı konmamış bir iç savaş henüz sonlanmadan
Şimdi de bir başka kirli savaşın provaları yapılıyor sanki !






Güney Doğuda, sınırdaş olan ülkelerde yıllardan beri süregelen mezhep çatışmaları
Şimdi daha da genişleyerek, farklı boyutlarda ve alanlarda kanlı çatışmalar olarak sürdürülüyor.
Son günlerde Yemen' in Suudilerce havadan bombalanması .
Bu savaşları çıkaranlar, sürdürenler biliniyor
Nedenleri de biliniyor, amaçları da biliniyor.






Petrol, doğal gaz gibi enerji kaynaklarının ve değerli madenlerin zengin olduğu bu bölgeyi denetlemek isteyen, kontrol altında tutmak ve kaynakların kendilerine güven içinde akışını sağlamak isteyen emperyal güçlerin ( ABD, Rusya, Avrupa ülkeleri, Çin vb) güç gösterme, egemenlik kurma ve bölgeyi hegemonyaları altında tutmak amaçlı savaşlarının yapıldığı bir coğrafya orta doğu ...






BOP projesi denilen, bölgeyi yeniden yapılandırmayı amaçlayan girişimin gönüllü, gönülsüz bir parçası olan Türkiye' de Orta Doğu sürecine dahil edilmek isteniyor ve edilmek üzeredir de.Bugünün ülke yöneticileri bu süreci bilerek/ bilmeyerek körüklemekteler.
Oralardaki ölümcül savaş vakasının mikropları ülkemize de enjekte edilmek üzere.
Ülkede Sünni- Alevi çatışması başlatarak kaos yaratmak ve bu ortamdan yararlanarak Türkiye' yi de orta doğu bataklığına atarak, güçsüzleştirmek, bölgede pasifize ederek,rekabetini kırmak, mevcut dış siyaset politikalarını ,Mısır, Suriye, İsrail bir ölçüde de İran karşıtlığını sonlandırmasını sağlamak ...






Berkin Elvan ve öldürülen diğer gençlerin faili meçhul bırakılmak istenmesi, DHKP-C yi kiralayarak Adliye basıp, Savcının katledilmesi, başta Cumhurbaşkanı olmak üzere, Hükumet üyelerinin ve siyasi partinin iç ve dış kamu oyuna sert, tahrik edici ve olumsuz söz ve eylemleri ülkede tansiyonun yükselmesine, yer yer çatışmaların yaşanmasına, 'İç güvenlik Yasası' ile yurttaşların hak ve özgürlüklerinin iyiden kısıtlanmasının yarattığı gerilimin artmasına, polisin sert ve yetkilerini aşan tutumlar içinde olması vs..






Ne olacak memleketin bu hali? diye takıldım da kendimce,
ne bileyim işte, bu yazdıklarım geçti aklımdan ...

04 Nisan 2015 2-3 dakika 231 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar