Neden ille de Aşk

neden illede aşk.................
sadece üzüntüden ibaret olan bir kavram bu bence......her zaman başı olan ama sonu olmayan bir canavar gibi.....on kişiye sorsanız, en az dokuzu aşktan yana dertlidir ve hiç yüzü gülmemiştir....geri kalan bir tane de aslında aşık değildir, gerçekten sevmiştir ve o duyguyu aşk zanneder.....o , bir rüyadır ve gerçekleştirmek için de uyanmak gerekir.....




Plautus un aşk ile ilgili bu sözünü çok beğenirim...
Aşık, elinde ne yoksa onu ister, elinde olanı istemez....





bir dostun omuzunda ağlamak, ona içini dökmek, iyiyi ve kötüyü bir dostla paylaşmak bence hazların en güzeli......hem garantili ,hem gerçek......



nedense , bu yetmez.....




dostluklarında , bittiğini, kötü sonuçlandığını söylemek biraz tuhaf geliyor.....çünkü gerçek bir dost, sonuna kadardır....ben sonuna kadar süren aşk görmedim....sürüyor diyenlerede o ,sevgidir diyorum....

bazen aşkı , hormonların salgıladığı bir hastalık olarak bile düşünmüşümdür....iyileşilebilen ama çok zahmetli.....



aslolan sevgidir.....sevgi, tükenmeyen bir enerjidir.....
gerçekten seviyorsanız, evrende size yardım edecektir.....

27 Mayıs 2009 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (11)
  • 15 yıl önce

    bir dostun omuzunda ağlamak, ona içini dökmek, iyiyi ve kötüyü bir dostla paylaşmak bence hazların en güzeli......hem garantili ,hem gerçek

    işte bu zaferi bir bayrakla kabullenmektense bağıra çağıra o bayrağı taşımak daha anlamlıdır taşımışsınız bayrağı devir alınır bence sevgilerle harikaydı gerçekten

  • 15 yıl önce

    söyledklerin çok doğru ablam

    çok güzel yazmışsın tebrik ederim👍 👍 👍 👍 👍

    bu arada Plautus un bu sözünü de çok sevdim.. Aşık, elinde ne yoksa onu ister, elinde olanı istemez....

  • 15 yıl önce

    Aşka inanmıyorum artık, hayatımda da asla yeri olmayacak, çok şey öğrendim denemenizden,

    saygılar

  • 15 yıl önce

    Gerçekten sevmek güzel, seven mutludur, ama aşık olan acı çeker ve kendini kaybeder . Aşkların sonu hep hüzündür bundan dolayı.

    An güzeli gene de sevmek.

    Tebrikler.

  • 15 yıl önce

    aslolan sevgidir.....sevgi, tükenmeyen bir enerjidir..... gerçekten seviyorsanız, evrende size yardım edecektir.....

    nede dogru söylemişsin şehnazım

    bütün söylediklerine yürkten katılıyorum

    aşk nerde imkansız varsa onu severmiş zaten.

    yüregimden yüregine sevgiler gönderiyorum şairemmmmm

    kalemin daim olsun.

    👍👍👍👍