Neden İyileşmiyorsun

Neden İyileşmiyorsun


İyileşmiyorsun çünkü hayatına iyi bir şey girdiğinde, onu reddediyor ve seni mutlu etmeyeni tutmayı tercih ediyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü hastalığın sebebinin düşüncelerinin olduğunu bilmiyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü içinde taşıdığın güçlü ve değerli varlığı görmezden gelmeye devam ediyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü kendini ihmal etmeye ve dünyanda her şey yolundaymış gibi davranmaya devam ediyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü hayatını yöneten insanlara karşı çıkmaya cesaret edemiyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü makasını, seni desteklemeyen insanlarla bağlarını koparmak için kullanmıyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü sevgini başkalarına göstermenin yolunun fedakarlık olduğunu sanıyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü affetmenin büyüsünü kendini öfke ve içerlemeden arındırmak için kullanmıyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü etrafındaki varlıkların oldukları gibi olma özgür iradelerine saygı duymuyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü vücudunu içsel uyumsuzluğun belirtilerini susturan haplar, kimyasallar ve sağlıksız yiyeceklerle zehirliyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü evrenden yardım istiyorsun ve o seni dinlerken ve seni mutlu eden bir yolda sana rehberlik etmeye çalışırken, geçmişe tutunuyorsun.

İyileşmiyorsun çünkü kendinle, kalbinin ve zihninin gücüyle ilişki kurmuyorsun ve şifacının sen olduğunu unutmuşsun. İyileşmek istemezsen iyileşemezsin.

İyileşmiyorsun çünkü doğadan kaçıyorsun, yağmurun tadını çıkarmıyorsun, ormanda kaybolmuyorsun, güneşten kaçıyorsun, denizle konuşmuyorsun.

Bizler deriye bürünmüş yıldızlarız, biz ışığız ve aradığın şifa her zaman içindeydi!

Biz şifacıyız..., hatırla!

08 Aralık 2022 1-2 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 16 ay önce

    Marquis de Sade'nin çok güzel bir lafı var;

    İlkelerinizin, sizi sınırlarınızın ötesine geçmeniz için aklınızı çelmesine izin vermeyin.

    İnsanın iyileşmesi ilk önce kendisinden başlıyor, yoksa kimyasallar sadece geçici bir çözüm. En ağır psikiyatri rahatsızlıklarında bile, ilaç tedavisinin yanında terapi uygulanması gerekiyor... Ama ne yazık ki yağmurun bile tadını çıkaramayacak boyuta geldiğinden insan, içinde tüm güneşlerini öldürmüş oluyor. Biz klavye ile yazı yazarken bile otomatik düzeltmeden faydalanan insanlar, hep bir bireye, canlıya yada cansıza alışma içgüdüsü ile karşı karşıyayız... Nitekim çok güzel anlatılmış bir iyileşememe durumu... Ders çıkarılacak bir yazıydı tebrik ederim Mehmet bey,

    saygımla...