Neden seversin de sevilmezsin sevmek hakkım da sevilmek değil mi

Seversin hep verirsin kalbindeki tüm güzellikleri sunarsın. sevdiğin bambaşka gelir sana. Ne kadar kırıp incitsede sen onu zerre olsun dahi kıramazsın. Kıyamazsınki gözünden gelen bir damla yaş hançer olur saplanır yüreğine. Her şeyi düşünürsün ona şu dünyada ne güzel şey varsa önüne koyarsın ya da koymaya çalışırsın. Ama o göremez senin sevdiğini anlayamaz. Gözlerin bile yeter bazen anlatmaya sevgini ama susar sadece bakar. Sevdiğini söylersin binlerce kez o teşekkür eder durur sadece. Birisiyle dahi konuşurken sürekli aklında olan odur. Br sınavda bir cafede yahut bir sokakta düşünürsün hep. Ama o habersizdir. Geceleri sen ağlarsın bazen gözlerin yaşla dolar ıslanır yastıkların oysa uyur güzelce dalar güzel rüyalara sense kendi gecelerinde yanar durursun böyle.. Seversin yine çünkü sevmek çok güzel gelir kalbe. Onu sevemezsen sanki öleceğini hissedersin onu sevmek bile yetiyor aslında. Severim hep severim hiç bıkmadan usanmadan veririm tüm kalbimi ömrümü yarın bırakıp gidecekmiş hiç düşünmem sanki sonsuzca kalbimde kalacakmış gibi severim ama bir gün oda son bulur diğerlerinin bulduğu gibi. Ama hiç sevilmem bir yerde yetersiz kalır istediğim sevgi. istedğim ilgi yok olur sanki yada hiç olmamış gibi boş gelir her şey... Şarkılarda bulursun tesellini ya da onu. Sonra gözyaşlarınla geceni sabah edersin işte. Günler böyle geçer durur kalbindeki son bulana kdar. sevmek hakkımızda neden sevilmek hakkımız olmaz. doğanın kanunu mu bu seversin sevilmezsin hep böyle mi sürer gider. Her kalpte bir sürgün mü yaşarsın. Ne diye kalbini seven bir kalbe gitmezde kalbini bilmeyen bir kalbe akıp gidersin. neden sevmek varda sevilmek yok mu kaderde....

03 Şubat 2010 1-2 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar