Neden Şiddet

Toplumda kendilerini kabul ettirememiş ,dışlanmış aciz kişiler şiddet uygular .
Çocukluğunda muhtemelen oda şiddet görmüştür .
Kendini ifade edemeyip nerde nasıl konuşmasi gerektiğini bilmediği zamanlarda , söz gecirebilmek güçlü görünmek korkutmak sindirmek amacıyla şiddete başvurur .
şiddet uygulamak için kendinden zayıf güçsüz çocukları , kadınları ,veya yetişkinleri seçer .
Onları aşağılar , küçük görür , doğruda konuşsa hiçbir dediğini kabullenmez her söylediğine kızar ,her dediğini yalanlar .Konuştugu herşeye muhalefet olur ,surekli sözünü keser ,iki kelime konuşturmaz suçlar hakaret eder ve kendinden zayıf gördügü kişiyi begenmez ezer . Güçlü kuvvetli insanlardan korkar hep çevrelerinde dolaşır yalakalik yapar ' bir dediğini iki etmez sevimli gorunmeye çalışır .
Şiddet uygulayayan kişi aslinda korkaktır ve ödektir gizlemek güçlü görünmek için sürekli gürültü çıkarır . Güçsüz insanları ezerek güçlü gözükmeye çalışır etrafına gövde gösterisi yapar .Olduğundan farklı görünür , sohbeti sözleriyle kendine hayran bırakır dış görünüşü ,farklı iç yüzü tamamen farklıdır .
Şiddet uygulayan kişi hep haklıdır . Karşısindaki doğruda yapsa ona göre yanlıştır .

10 Ekim 2015 1-2 dakika 46 denemesi var.
Yorumlar