Nefretim..

Bir tokat atıldığında diğer yanağını uzatanlar vardır ya hani ..
Bazıları nefretle bazıları da imrenerek bakar..
Gereksizdir öyle değil mi ? Cezanı almışsan razı olacaksın..
Diğer yanağı uzatmakta ne ? cesaretin ve ya cesur rolü yapmanın ne faydası vardır..
Suçluysan ve ağır bir bedel ödüyorsan razı olacaksın bende razı olurdum ..
Peki ya suçsuzsan..
Sırtıma hançer saplayanlara ikincisini ben uzatıyorum canımı acıtması içinn..
Bu da mı aptallık ?
Hayır işte bu cesaret.. Alçakların yaptıklarını kendi yollarıyla bastırmak..
Ben seninle var olmadım senin açtığın yaralarla da yok olmam diyebilmek..
Ben insanlara heybemdeki tüm hançerleri uzatıyorum kendini başkasının arkasından vuracak kadar kalleş görenler ilk sırada..
Öncelik bazen böylelerine tanınır..
Cesareti yüzsüzlük olarak görenler sizlerede diğer yanağımı uzatıyorum hesapçı tokatlarınız nerede...
Nefretimin sahipleri,aynı zamanda asaletimin nedenisiniz..
Konuşmalarınızı duydukça yalanları ezberliyorum..
Ve ben yanlızca susuyorum...
Asaletim sizden armağan size bir damla benzemiyorum...
Unutmayın diğer yanağımda parmak izleriniz var hepinizi çok iyi tanıyorum...
Nefretimsiniz...!

27 Eylül 2008 1-2 dakika 20 denemesi var.
Yorumlar