Nuriler ve Huriler

-Nuri
-buyur abi
-Duydun mu len?
-neyi abi ?

-Bu gece polisler cenneti basmış, orada ne kadar Huri varsa toplayıp cehenneme yollamış
-niye abi?
-Niyesi miyesi var mı len, Hurilerin alayı da paralel yapıdanmış
yani cemaatçi imiş, darbe yapacaklarmıştı az daha..
-deme abi, şimdi n'olcak ?
-N'olcağı var mı, Huriler bundan böyle cennete dönemeyecekler, cezalarını da cehennemde çekecekler.
- ey vaah !

-Sana ne oluyor, sen niye böyle bu birden telaşlandın Nuri ?
-nedeni var mı abi, ben bu yaşıma kadar cennete gidebilmek için ne zahmetlere katlandım, ne sıkıntılar çektim ne emekler verdim, elimden geleni yaptım ki, cennete gideyim, o güzel Hurilerden yedi mi olur, yetmiş mi olur (gerçi ben birine de razıyım ama) payıma düşene sahip olayım diye. Şimdi benim bu yaptıklarımın hepsi de boşa mı gitti abi ?
- Ne sandın ya Nuri, demek ki, cennete huriler için gitme sevdalılarının arzuları kursaklarında kala biliyormuş böylece de !..

-ama abi, ben cennete sırf güzel Huriler için gitmek istiyordum, bunun için koşturdum ya
-İyi ya, o zaman sen de cehenneme git, Huriler orda olacak nasıl olsa. Henüz vakit geçmiş değil senin için nasıl olsa.
- he valla, doğru dersin be abi, ben cehenneme gitmenin yolların aramaya başlayacağım bu günden itibaren.
-Niye len, hani sen hep 'ben cennete giderim' der dururdun ya ?

- abi sen de bilirsin ya, nerde HURİ orda NURİ ..
- Anladııııım !... seni gidi Nuri seniiii !..

15 Ocak 2015 1-2 dakika 231 denemesi var.
Yorumlar