O Anlar Aklıma Geldikçe

garip duygular içindeyim. bilmiyorumo an aklıma geldiği an titremeye başlıyorum.dizlerimin bağı çözülüyor sanki. düşeceğim diye korkuyorum. titriyorum. ne acaba bu duyguları hissetiren bana. bilmiyorum kararsızım. sokaklarda düşünceye dalmış olarak yürüdüm hep o an aklımda hep gözümün önünde. ben senin yüzüne bakabilirmiyim acaba? ne güzeldi o dakikalr sen ve ben. yapayalnız. önce gözlerimiz cilveleşmeye başladı. birşeyler söyledi gözlerin gözlerime. sonrada içimdeki ses "seni öpmemi" söyledi. artık gidecektim sokaklara çıkacaktım bir iyi akşamlar öpücüğü vermek istedim sana. evet verdimde içimden kopup gelen bir öpücüktü bu. sonrası ise işte tam o sırada filmin kareleri geçiyor gözümün önünden. sessiz ortam sanki bize aşk şarkıları fısıldadı ve ben gidemedim. hala kolllarındaydım. birden yerçekimine uğradımsanki. gözlerinin içinde kaybolup giderken. gözlerin çekti bir anda kendisine. sonra ne olduysa dudaklarından kelimeler dökülmeye başladı "seni çok seviyorum" diye. bir boşluktaydım. engel olamıyordum kendime. bende sana fısıldadım "bana küçük bir hediye vermenin zamanı gelmedi mi?" diye. sonra 1-2 dakika yetti aşkımıza. gözlerini görmüştüm o yakınlaşmada. gözlerin o kadar güzel anlatıyorki seni bana. dudaklarının tadı o kadar güzelki. sen ve ortam o kadar büyüleyiciki. bilmiyorum hala o sahneler gözümün önünde. sanki filmi tekrar tekrar başa sarıp izliyorum. yıldızlara anlattım o dakikaları hepsi büyülendiler kaldılar karşısında. bu satırları nasıl dizdiğimin bile şaşkınlığı içindeyim. sen ve ben o dakikalar. o dakkalar hiç bitmeseydi keşke. dudaklarının tadını alabilseydim biraz daha. demiştin ya "aşkımı kanıtlamam için ne yapmam gerekiyor" diye hiçbirşey yapmana gerek yok ben o anda gözlerinden aldım herşeyi. gözler yalan söylemez aşkım.hele hele öyle bir zamanda. boşluğun içinde yuvarlanıp gidiyorum hala bu dygular sardı her yanımı. hala o dakikalar geldikçe aklıma dizlerim tutmuyor. o boşluktan aşağıya düşerken o duygular beni içine sarıp aşağıya çekerken söylüyorum "BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM"

08 Nisan 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar