O Bana, Ben Başkasına Sevdalı

Yoruldum artık kovalamaktan hayatı...

Dimdik duramıyorum aşkın karşısında, alnım ak değil...Gözlerim puslu...

Başka biri için çarparken yüreğim ellerim başkasının elinde... Bana aşık delicesine, bense...

"Bana bağlanma ben Toprağa söz verdim" dedim bırakmadı ellerimi ... Adeta bu kısır döngüde tek gerçek o...

Ama derler ya yürek işte başkası için titriyor... O bana aşık kendinden geçercesine bense başkasına kendimden vazgeçmişçesine...

Şimdi düşünüyorum beni bu uç noktaya getiren ne acaba? Verdiğim sözler ellerimde eriyip kayboldu, önce kalbimi hissetmedim sonra ruhumu şimdi ise bedenimi hissetmiyorum...

Bu bulmacayı çözmeye çalıştıkça içinde kayboluyorum...

Gözlerim bakarda sersemce yıldızlara, aya bir uğruma gözü kapalı ateşlere kendini atan kişiye bakmaz...Aksine kendini atar gözünü, kulağını kapatıp ateşlere...

Hala anlam veremiyorum neden benim için eriyen yüreklere bakmıyorum? Sevmediğimden mi, yoksa hala başka ellerde üşüdüğümden mi?

Sevme beni, sevme çünkü ben çok yaşamma bu kahırla, bu hiç tükenmeyen bitmeyen özlemle... Ve sende yanarsın benimle ....

Sevme yüreğim sevme artık gitmek kolay olsun bu diyardan ...

Yüreğim başka rüzgarları beklerken kapını çalan aşkın gitmesine izin verme...

12 Nisan 2010 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar