O da Yaşamak İstiyor İnsan Gibi

Yaşama hakkı tanımadılar kadına !
Oda yaşamak istiyor hakları elinden alınmadan ,haklarına sahip çıkacak bir devlet istiyor sokak ortasında sürüklenip öldürülmeden, özgürlüğü elinden alınmasın kimse onun yerine karar vermesin o kendi yerine düşünüp karar verebilir doğruyu yanlışı ayırt edebilir onunda beyni var çünkü insan yerine konmak istiyor aciz değil o her işi başarabilir ,
her zorluğun altından kalkabilir yeterki köstek olunmasın .
Babasını evine gitti senin yerin kocanın yanı dediler ,kocasının yanına döndü beğeniyorsan beni mecburen çekeceksin beğenmiyorsan senin yerin sokak yaşam alanı bırakmadılar kadına .
Saçın uzun aklın kıt dediler kır dizini otur sen ne bilirsin dediler .
Onun yerine karar verdiler onun yerine şöyle olsun dediler .
Erkek ne derse o oldu otur derse oturdu kalk derse kalktı,çocuk yaşta evlendirdiler aklı ererse söz dinlemez dediler .
Okutmadılar okursan gözün açılır kötü yola düşersin dediler cahili yönetmek daha kolaydır çünkü okursa köle olmaz kimseye .
Erkek döverde ,söverde kapıya atımaya yuvamı yıkılır dediler derdini deyince sen delisin hakettin dediler .
Kucağına çocuk verip sırtına dünyayı yüklediler.
Anne olmaya hazırmı hiç düşünmediler .
Kucağına aldığı yavrusu için gerekirse canını verir bilemediler .
Adam her gördüğü kadına baktı elinin kiridir dediler eşinin onurun ayaklar altına alındığını bilmediler .
Herzaman ilk kadınlar çıktı kadının karşısına sen suçlusun dediler .
Kendi annesi kardeşleri destek olmadı erkektir yapar geninle girdin kefeninlede çıkacaksın biz anca cenazene sahip çıkarız dediler .
arkasında duran olmadı kadının nereye gitse kpılar yüzüne kapandı,ailesi kocası kanunlar kimse onu korumadı kimse hesap sormadı erkeğe arkasında durdular güç aldı arkasında duranlardan
sen kadınsın yerlerde sürüklenmek, sokağa atılmak öldürülmek kaderin
Yalnız ağlama bacım, biz ağlayalım bu kaderi sana reva görenler ...
UTANSIN !
İNSANLIK ÖLMÜŞ HABERİNİZ VARMI ?

01 Nisan 2015 1-2 dakika 46 denemesi var.
Yorumlar