Öfke

Bazıları ceza evlerinden hatalarından ders alarak çıkar bazıları da; tıpkı dün caddeyi bir kadın yüzünden hallaç pamuğu gibi dağıtır ama ceza evinden daha kızgın daha kabadayı daha küfürbaz ( kadına söylediği ağır sözler ) daha kindar  çıkar ve kendi işlerinde çalışan anasını babasını da kadının yakınlarının içine atar. 

Elbette bu kargaşanın ortasında ayırmaya çalışanlarda paylarına düşenleri fazlasıyla alır, bu olayı medyatik yapmaya çalışan ukala takımı da o nalet cep telefonlarıyla  ( yasaklandı ya ) gizli - saklı çekmeye çalışırlar...

İki ambulans geldi. Üç ekip otosu dahil oldu ve havalı motorlu yunuslarda gelince ortalık az da olsa duruldu. 

Bazılarının ellerinde bıçaklar bazılarının ellerinde sopalar bazılarınınsa taşlar vardı. Zaten bazılarından fışkıran kuruyan kanda bu aletleri taşıyanlarda daha fazlaydı...

Gencin kadınla ne sorunu var? Bilmiyorum. Bilmek de istemem. 

Bazı meraklılarsa özellikle selam vermeyenler koştura koştura  bana gelip neler olduğunu sorduklarında  onlar için hayal kırıklığı oldu bilmiyorum sözü...

Politikacılar öfke yüklü. Medya öfke yüklü. Kadına şiddet tam gaz devam ediyor. İnsanlar öfke yüklü. Ve tüm bunların suçlusu; ahlak ve ekonomi çöküntüsüdür. Bu çöküntüyü bu öfkeyi insanlara hediye olarak dağıtanlarsa asıl suçludur...

Güzel bir gün geçmesine hasret kaldım kendi payıma... 

31 Mayıs 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar