Ölümün Aşısı

Pandemi sırasında yaygınlaşan bir terim olan Languishing;kişinin kendini sıkıntılı,yorgun ve tatsız bir hayatın içinde kaybolmuş hissetme durumuna verilen isimmiş.

Belirtileri de şuymuş:

*Eskiden yapılan şeylerden artık zevk alamamak.

*Heyecanını kaybetmek.

*Hayat amacı bulamamak.

*Odaklanma sorunu yaşamak.

*Ne mutlu ne de mutsuz hissetmek.

*İnsanlara ve hayata yabancılaşmak.

Pandemi geldi geçti ama sosyal,psikolojik ve ekonomik etkileri henüz geçmiş değil ayrıca bu salgın tüm dünyada kesin bitti mi yoksa bu haberler gündemden düşürülüp yerine savaş haberleri mi servis edildi koskaca bir soru işareti.

Bu hastalığın belirtilerini gösterenler kendilerine dikkat etsin derim, yoksa birileri kalkar gene bir aşı pazarlamaya başlar:

"Mutluluğun aşısını bulduk."derler önce,bakarlar aşı tutulmadı mı,sonra patlatırlar bombayı: " Ölümün aşısını bulduk." "Buna kim inanır?"demeyin sakın, eğer böyle bir haber çıksa dünyadaki tüm eczaneleri yaşlısı genci,kadını erkeği,zengini fakiri anında yağmalamazsa ben insan değilim.

Ben de küçük bir test yapacağım,bakalım bu yazıyı kaç kişi okuyacak sırf dikkat çeken başlığı sayesinde.

Ölümün aşısı varsa zamın da aşısı vardır:ödemek(!) Zam da hastalık gibi zaten önce ağlıyoruz sızlıyoruz sonra alışıyoruz,kabarık faturaları paşa paşa ödemekten başka yol var mı?

01 Ağustos 2023 1-2 dakika 130 denemesi var.
Yorumlar