OluR Ya...

Olur ya zaman geçer başka eller ısıtmazsa yüreğini ben yine bekliyorum seni. İlk bıraktığın gibi, büyük bir aşkla...

Olur ya artık kaybetmek istemezsek birbirimizi bekleyelim sabahları, ilkbaharları. ben alıştım sensiz ama seninle yaşamaya zaten,. Gelsen de gelmesen de ben hep seninleyim sanki...

Olur ya yine aynı kaldırımda denk gelirsek koşup sarılım boynuna... ben ağlarken oluşturmuşum birçok akarsuyu...

Herkes biliyor ya sen gittikten sonra ben kendime gelemedim, ruh gibi dolaştım durdum...
Olur ya gelirsen can vereceksin bana...

Olur ya belki yine birleşir ellerimiz, belki yine birleşir gözlerimiz yine tek can tek yürek oluruz...

Olur ya kader birleştirirse tekrar bizi sımsıkı tut ellerimi. Sakın bırakma beni yoksa düşerim uçurumlara...

Sanki nefessiz kaldım sensiz... Olmadı yürüyemedim bu yolda bir kenara atıp kendimi defalarca ağladım seni gördükten sonra...

Sevdim seni olur ya sende tekrar seversen beni bil ki sana ihtiyacım var. Hiç beklemeden tut ellerimi bırakma sakın beni... Ben bu aşkla bu sevda yüklü fırtınalarla sararım seni usul usul...

Sana ihtiyacım var benim ne olur gel tekrar tut ellerimi...

Olur ya belki bu sefer başarırız biz olmayı...

03 Mart 2010 1-2 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    eğer yaşamışsa kalemin sahibi yazıyı,ALLAH(C.C)en güzelinden versin ona yazgıyı.umarım başarırsınız siz olmayı tebrikler güzel bi yazı okudum... 👍 👍 👍