Ömre Sığmayan Notlar - 2

Bir gece vaktiydi, yine böyle.Tarihler bugünü gösteriyordu işte..Uyku tutmadı o zaman da..İçimi kavuran fırtınalarla, kendime vurdum kaç kere..Sahilim ıssız..Senden habersiz saatler..İklimim, dört mevsimi turluyor aynı anda..Gece sessiz..Bir Can kanıyor bağrımda..Ruhum nefessiz..Bir canın gidişini seyrediyorum, candan habersiz..Bir yanım gözyaşı, bir yanım hissiz..

Duymadan, bilmiş gibi, görmeden anlamış gibi, gidişini seyrediyorum bu gece..Kilometrelerce öteden ölümünü seyrediyorum sessizce..Ruhumu sıkan çırpınışlardan kurtulmak için, ismini sayıklıyorum..Hiç bu kadar içli ağladığımı hatırlamıyorum..Bu kadar içli yalvardığımı..

Al canımdan, Can'ıma kat..Al ömrümden ömrüne..Al beni nolur..O kalsın biraz daha..Bereket diliyorum senin için Can..Kuruyorum, vakti gelmiş sonların arefesinde..Bir kandil gecesi, çıkışını izliyorum yıldızlara.Bir güzel gecede, beraatını seyrediyorum, her yanım haykırışta..Delice sevmek böyle bir şeymiş anlıyorum..Baba, dost, sevgili farkeder mi?..En sevdiğimin, yıldız gibi kayışını farkediyorum dünyadan, uyanıp sadece o an için rüyamdan..Kulağıma fısıldanmış gibi, rüyamda görmüş gibi, yanında bir veda şarkısını sessizce söylemiş gibi bakıyorum sana..
...

Geceler uyumak içindir Can..Sen ötelere uyanırken ben, sensiz uykulara dalıyorum..Gidişinle uyanışım, ayrılık dolu bir rüyaya dalışım oluyor..Aracı olmadan hissediyorum seni..Perdesiz uğurluyorum öyle ki..Birbirini sevenlerin, mesafe tanımayan yakınlığını buluyorum sende..İstemesem de önce, gidişine senin kadar seviniyorum ben de..

Bir gece vakti işte..Tüm gecelerden başka..Tarihler bugünü gösteriyor..Ruhum, ruhunu özlüyor..Vedasız giderken sen, tüm vedalara küsüyorum ben..Seni vedalaşamadan gönderiyorum Can..Yarım kalmışlıkların hüznü sarıyor her yanı..Söylenmiş sayıyorum, söylenmemiş tüm sözleri..

Hep mutluluğu arayanlara, hüznün geliştiren yanlarını anlatmak isterdim..Ümitsizliğe düşenlere, seninle paylaştığımız sıcacık anıları..Gidenlerin, kalanlar olduğunu söylemek isterdim aslında..Yaşayanların gitmeye hazırlandığı anlarda..Ben de bir şeyler söylemek isterdim Can..Söylenmemiş güzel sözler hep rafta..

Yine büyük hayallerim var Can..Yine küçük mutlulukları birktiriyorum cebimde, harçlık niyetine..En çok onları kullanıyorum, zor zamanlarda yokluk çekmeyeyim diye..Yine sen varsın bir yerlerde..Öğrettiklerinle bu can, güzel şeyler dilemekte..Senden sonra da öncesi gibi, eşyalarla aram iyi değil..Taşımyorum fazla olduğunu düşündüğüm hiçbir şeyi..Özel eşyalarım kadar sınırlıyorum, konuşan eşyalarla aramı..Yürüyen eşyalara konuk olmuyorum..Kirlenmesin diye seven yüreğim, eşyayı bile hor kullananları almıyorum içime.."Sevgiyi bilenleri seviyorum en çok..Sevgiyi dileyenleri"..
Şimdilik ömre sığmayan notlarımı burada bitiriyorum..Ve zamanı aşan güzellikleri erteliyorum..Güle güle git..Sevgiyle kal yine Can..(:

28 Temmuz 2011 2-3 dakika 243 denemesi var.
Yorumlar