O'na dair

**** O'na dair ****
**** O na dair... Bende ki ona olan bütün sözleri tükettim... Romanlarda şiirlerde de tükenmiş... Ne kadar söz varsa söylenmiş... Bana ise hiç kalmamış.. Hocalara alimlere gideceğim... İşte ben böyle bir yokluk içinde yazıyorum seni.... Bunca söylenmiş sözlere kelimelere rağmen seni kendimce birkaç basit cümleye sığdırmaya çalışıyorum... Sana verecek süslü sözlerim yok benim... Saf bir sevgiyle saf bir aşkla arıyorum ben seni......

**** Yıllar yılı... Haykırıyorum... Yalvarıyorum... Gör beni bul beni diye...

**** Zaten insanlığa dair.. Kıyamet alametleri babında sevginin aşkında... Bir kıymeti, hiçbir anlamı kalmamış bu devirde...

**** Seni anlatmak... Tarifin öyle birkaç basit cümleyle anlatılamaz ki. Ne yazsam sana, ne söylesem sönük ve basit kalırım...

**** Başlasam seni anlatmaya o an donar kalırım... Tarif edemem... Bir çiçeğin yapraklarında... Bir kelebeğin kanatlarında... Yağan yağmurda, düşen kar da mı?... Renklerde mi ? Güneşte, Ay da, Yıldızlar da mı ? Bulutlarda mı, Denizlere ki hala bilinmezleri mi ? Anlatsam ... Susarım, ellerim kalemime gitmez... Dilim tutulur biçare kalırım.... Ve dualara sığınırım.... Duamla anlatmaya çalışırım sadece... Dilimin döndüğü yere kadar...

**** Dualarımla gözlerim dolar sessizliğe gömülür öylece kalırım...

**** Kıskanırım başkaları da seni benden daha çok sever... Ne güzel bir kıskançlık bu... Hiç bitmesin... Kimi ölür, kimi çarmığa gerilir, kimi hançerlenir kimi kılıçtan geçirilir... Kimi de dar ağaçlarında asılır... Evet kıskanırım onları... Senin için... Öldükleri için... Kalbim tekler, yığılır kalırım öylece... Keşke senin için tekleyip kalsam... Senin için mevta oldu deseler...

**** Oluşuna varlığına tek bir cümle bile kuramazken, seni anlatmak, yazmak haddime mi ... Eyy alemlerin sahibi en güzel sevgili ?
Necip KÜÇÜK ( 11.05.2016 )

12 Mayıs 2016 1-2 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar